بازی برنده ها
تخفیف

%10

بازی برنده ها (2)(برنده ها فرصت ها را می سازند)

(2)

180,000ریال

162,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
546

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بازی برنده ها

انتشارات هورمزد منتشر کرد:
دونالد ترامپ: راسل سیمونز یکی از بزرگترین مدیران و کارفرمایان تجاری در دنیای امروز است. من همیشه از توانایی سیمونز در شناخت محیط و جهان پیرامونش متحیر بوده ام؛ به عبارت دیگر توانایی او در تشخیص و همراهی با سمت و سوی حرکت جهان، همواره، برایم جالب و تحسین برانگیز بوده است. این ویژگی که فردی خودش را وقف رویاها و افکارش کرده و برای تحقق بخشیدن افکارش سختی های زیادی را متحمل شده در اصل همان خصوصیت و صفتی است که از راسل تاجری بزرگ و افسانه ای ساخته است.
با خواندن این کتاب خواهید فهمید که باید در طول زندگی با افراد شایسته و درخور، یعنی افرادی که متخصص، کاردان و لایق هستند، معاشرت داشته باشیم، نه اشخاص عشرت طلب و از خود راضی.
شما را تشویق می کنم که نه تنها چشم هایتان را باز کنید، بلکه قلب هایتان را نیز بگشایید و اجازه دهید پیام های این کتاب در قلب، روح، اعضا و جوارحتان نفوذ کند و با آن ها عجین شود. من معتقدم که اگر شما حتی مقدار کمی از قوانین راسل را که در این کتاب از آنها سخن گفته است با جان و دل بپذیرید به موفقیتی دست پیدا خواهید کرد که همیشه در طول زندگی در پی آن بوده اید.
برنده ها فرصت ها را می سازند و بازنده ها فرصت ها را می سوزانند... برنده ها هر فرصتی را غنیمت می شمرند؛ در زمان مناسب در مکان مناسب، فرصت مناسب را می قاپند... برنده ها منتظر فرصت ها نمی نشینند؛ آن ها فرصت ها را خلق می کنند؛ و بازنده های همه ی عمر، فرصت مناسب را انتظار می کشند؛ آنقدر انتظار می کشند تا همه ی فرصت ها یکی پس از دیگری، در مقابل چشمان حیرت زده شان از دست می روند؛ و آنگاه افسوس می خورند که چرا چنین فرصتی در اختیار من نبود؛ و فرصت های زیاد را نمی بینند؛ و پیر می شوند و فرسوده می شوند و در حسرت فرصتی که هرگز فرصتش پیش نیامده بود، می میرند.
به گفته ی دونالد ترامپ، راسل سیمونز در این کتاب می گوید: هیچ گاه نباید از کارکردن دست کشید و بر این باوریم که حتی اگر بلندترین دیوار دنیا در مقابلمان باشد باید به سمت آن حرکت کنیم و از آن مانع بگذریم؛ به عبارت دیگر، هرگز نباید تسلیم شد و به هیچ عنوان نباید فکر منصرف شدن را به ذهن خطور داد.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی