هندبوک فیزیک

هندبوک فیزیک (دوزبانه)

(9)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
543

علاقه مندان به این کتاب
10

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب هندبوک فیزیک

انتشارات مازیار منتشر کرد:
غالبا یافتن پاسخ سریع به پرسش های علوم پایه برای دانش آموزان دشوار است. دانش آموزان با فرصت محدودی که برای جست و جو نوشتن در اختیار دارند، به دستنامه ها (هندبوک ها)ی علمی روی خوش نشان می دهند و از آن ها بهره می برند که استقبال از کتاب های مرجع حاوی مباحث اساسی علوم و ریاضیات موید این ادعاست. مطالبی که در ویراست جدید و تجدیدنظر شده آمده عبارتند از:
-فرهنگ اصطلاحات با 1400 مدخل که بسیاری از آن ها با نمودارها و جداول همراه اند، به مباحثی چون اتم، پیوندهای شیمیایی، شکافت هسته ای، تلمبه گرمایی، جرم، قوانین حرکت نیوتون و... اشاره دارد.
-زندگی نامه بیش از 300 دانشمند از زمان های باستان تا به امروز که اکتشافات و یافته های آنان درک و دریافت بشر از قوانین فیزیکی حاکم بر جهان را فراهم کرده و گسترش داده است.
-گاه شماری روزآمدی که حدود 9000 سال تاریخ اکتشافات و یافته ها در حوزه های فیزیک را در بر می گیرد.
همچنین مطالبی سودمند و جدید به کتاب افزوده شده که عبارتند از بیش از 150 پیشرفت مهم، برندگان جایزه ی نوبل، نشانی بیش از 30 انجمن مهم علمی، و مجموعه ای بیش از 50 وبگاه (سایت) برای تحقیقات دامنه دارتر در حوزه های فیزیک یا علوم مرتبط.
و نیز نمایه ای مفید با نمودارها و جدول ها گسترده ی پیوسته کتاب را تشکیل می دهند. دانش آموزان به کمک هندبوک فیزیک خواهند توانست اطلاعات خود را در هر حوزه ای با متن مقایسه کنند و از پیوندهای تنگاتنگ بین تمامی شاخه های علوم درک روشنی به دست آورند.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی