من شدن
تخفیف

%10

من شدن

(3)
نویسنده:

2,945,000ریال

2,650,500 ریال

دفعات مشاهده کتاب
299

علاقه مندان به این کتاب
6

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب من شدن

انتشارات پندارتابان منتشر کرد:
اروین د. یالوم که همیشه زندگی دیگران را واکاوی کرده است، در من شدن، خاطراتی که سال ها منتظرش بودیم، نگاه درمانگرانه اش را به خودش معطوف کرده است و روابطی که خودش را شکل داده اند و آثار خلاقه ای را که معروف اش کرده اند، می کاود.
یالوم که فرزند پدر و مادری است از یهودیان مهاجر روس تبار، در محله ی متوسط رو به پائینی در واشنگتن دی. سی. بزرگ می شود. او که قصد دارد از محیطش فراتر رود، دکتر شدن را هدف خود قرار می دهد. حاصل این تصمیم سیر صعودی فوق العاده ای است: در خلال تغییرات فاحش فرهنگی در دهه ی 1960 شاهد ورودش به دانشکده ی پزشکی استنفورد هستیم، بعد روی آوردنش به دستان نویسی که ابزاری است برای واکاوی بیشتر روان انسان و در نهایت تبدیل شدنش به یک چهره ی برجسته ی بین المللی.
یالوم از کارهای انقلابی اش در روان درمانی گروهی می گوید، از اینکه چطور توانست بهترین مجری روان درمانی اگزیستانسیال شود که شیوه ای است اخذ شده از حکمت متفکران بزرگ تاریخ. او الهام هایش را برای نوشتن کتاب های مهمی از جمله دژخیم عشق و وقتی نیچه گریست، آشکار می کند، کتاب هایی که روانشناسی و فلسفه را در هم می آمیزند تا به نگاه جالب جدیدی به وضعیت انسانی برسد. من شدن با در هم بافتن داستان های خاطره انگیزترین بیماران با قصه های شخصی عشق و افسوس، خوانندگان را به تکنیک درمانی یالوم، روند نوشتن اش و زندگی خانوادگی اش نزدیک می کند.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی