معجزه وجود دارد
تخفیف

%10

معجزه وجود دارد (آینده درخشان)

(2)

2,695,000ریال

2,425,500 ریال

دفعات مشاهده کتاب
373

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب معجزه وجود دارد

انتشارات آینده درخشان منتشر کرد:
من شخصا قدرت شفابخشی معجزه‌آسای گذشته‌درمانی را، طبق آموزش‌های دکتر وایس تجربه کرده‌ام. من به این موضوع ایمان دارم و برایان در زندگی من یک معلم و مربی بزرگ بوده است.
دکتر وین دایر

دکتر برایان وایس، نویسنده‌ی پرفروش‌ترین کتاب نیویورک‌تایمز (استادان بسیار، زندگی‌های بسیار)، به طرز قوی و انقلابی یاد می‌دهد که قبول و وانهادن به واقیعت بازگشت مجدد به جسم، به همه کس امکان می‌دهد از قدرت درمان جسمانی، احساسی و روحی آن استفاده کند.
دگرگونی دکتر وایس به عنوان یک روانپزشک و دانشمند مطرح، از شک‌گرایی به اعتقاد به زندگی‌های متوالی و ایمان آوردن به معنویت، تاثیر بزرگی بر کل جهان گذاشته است. اکنون او به همراهی دخترش ایمی وایس، که به نوبه‌ی خود یک پزشک متخصص است، داستان‌هایی نوشته‌ی خوانندگانشان را بازگو می‌کنند. نویسندگان این داستان‌ها توضیح می‌دهند که چطور تجربه‌ی فضای میان زندگی‌هایشان، باعث پیشرفت و رشد آن‌ها در زندگی حاضر شده است. هر داستان درس‌هایی عملی را ترسیم می‌کند که شما هم قادر به درک آن‌ها خواهید بود. کتاب معجزه وجود دارد که پر است از داستان‌های باورنکردنی اما حقیقی، ابزار آموزشی قابل ملاحظه‌ای است که همه کس می‌تواند برای بالا بردن کیفیت زندگی، متحول شدن در راه معنوی و تجربه‌ی شادی، محبت و خوشبختی بیشتر در لحظه‌ی حاضر، از آن استفاده کند و سرانجام درک کند از آنجا که ما همه موجوداتی فناناپذیر و درونا معنوی هستیم، ترس از مرگ معنا ندارد.

فروشگاه اینترنتی سی‌بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی