اضطراب

اضطراب

(1)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
302

علاقه مندان به این کتاب
9

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب اضطراب

انتشارات پندار تابان منتشر کرد:
ژاک لاکان چهره ای شناخته شده و مهم در تاریخ روانکاوی به شمار می آید و یکی از تاثیر گذاران متفکران قرن بیستم است . لاکان در اضطراب که برای اولین بار به زبان انگلیسی در دسترس خوانندگان قرار گرفته با ما از ماهیت اضطراب صحبت می کند. او در این بحث بیان می کند که این نوستالژی داشتن ابژه نیست که موجب اضطراب میشود،بلکه نزدیکی به آن است که در ما ایجاد اضطراب می کند.
درس های لاکان در سال های 1962،1963 در سمینارهایی که او در بیمارستان سنت آن را ارائه می داد،مبنای مراحل اولیه ی آموزه های او را شکل می دهد.در این کتاب برای اولین بار صورت های مختلف و ناشناخته ی a و در کنار آن توضیح لاکان از مسئله ی میل تحلیلگر آشنا می شویم.لاکان با بررسی این مفاهیم از زوایای مختلف،مخاطبان خود را با دقت زیاد به بازه ای از موضوعات می برد،موضوعاتی مانند اضطرابی که بین لذت و میل قرار می گیرد،انتقال متقابل و تفسیر،و خیال پردازی و چهارچوب آن.
این نسخه ی ارزشمند که کتاب پنجم سمینار ژاک لاکان است،برای دانشجویان و فعالان حوزه ی روانکاوی و دانشجویان و استادان رشته های علوم انسانی و علوم اجتماعی،ادبیات و نظریه ی انتقادی جامعه شناسی و روانشناسی جالب و قابل توجه است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی