در کشور مردان

در کشور مردان (کتابسرای نیک)

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
206

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب در کشور مردان

انتشارات کتاب سرای نیک منتشر کرد:
سلیمان نه ساله تازه در حال بیداری نسبت به دنیای وسیع تری از بازی در پیاده رو داغ بیرون خانه ی خود و دور از آغوش پر مهر پدرو مادر است.در غیاب پدر که در پی کار تجاری می رود،او مرد خانه است-اما چندی بعد پدرش را در میدان بازاری می بیند که عینک دودی به پشم دارد و دستپاچه به او پرسش ها بی پاسخ می ماند.
سلیمان در غیاب اضطراب اور چپدرو مادر روی می آورد که زیر چادر شب به او اعتمادمی کند و از دوران نوجوانی خود برایش راز دل می گوید.همچنان که دروغ ها و ترس ها شدت می گیرد،گویی دیوارهای خانه ی سلیمان در برابر رازهای درون آن فرو خواهد ریخت.
در کشور مردان به ما می فهماند که عشق به رغم خیانت،اندوه بی اعتمادی،خشم و ترور سیاسی،همچنان عشق می ماند.در حقیقت این عشق-بین والدین و فرزند،بین تبعیدی و وطن-به مرور زمان بی امان و مبتکرانه رشته های گسسته را پیوند می زند.
هشام مطر در 1970 از پدرو مادری لیبیایی در نیویورک به دنیا آمده و دوران کودکی خود را ابتدا در طرابلس و سپس در قاهره گذرانده است.از 1986 مقیم لندن شده است.در کشور مردان به 22 ربان ترجمه شده و در لیست نهایی جایزه ی منبو کرو جایزه ی اولین کتاب نویسندگان از سوی گاردین قرار گرفته است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی