30بوک
کتاب عمومی
مذهبی
عمومی
سفر به بهشت برین
سفر به بهشت برین
تخفیف

%10

سفر به بهشت برین (پندارتابان)

(0)
نویسنده:

995,000ریال

895,500 ریال

دفعات مشاهده کتاب
40

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب سفر به بهشت برین

انتشارات پندار تابان منتشر کرد:
یک حادثه قایقرانی در یکی از رودخانه های آمریکایی جنوبی که باعث مرگ او می شود. او به بهشت می رود و تجربه خدا،صلح،محبت،خوشحالی و حضور فرشتگان را کسب می کند و دوباره به زمین و به زندگی اش بر می گردد.
در سال 1999 در یکی از رودخانه های کشور شیلی جراح ارتوپد و مایدری مهربان و همسر نمونه به نام خانم دکتر مری سی نیل در یک حادثه قایق رانی غرق می شود.قایق او در یک جریان تند آب واژگون شده و او را کاملا زیر آب قرار می دهد. با وجود تلاش فراوان برای بیرون آوردن مری از زیر قایق متاسفانه این تلاش به قدری زمان می برد که او در زیر آب دچار خفگی شده و می میرد.
سفر به بهشت برین،داستان فوق العاده ای است که در طی آن مری یک مسافرت معنوی از زندگی زمینی به مرگ و سپس به زندگی جاودانه را تجربه می کند.او از تمام جزئیات قرار گرفتن در بهشت و ارتباط با فرشتگان و بالاخره دانستن این موضوع غم انگیزکه هنوز وقت آمدن او به دنیای دیگر و ترک همیشگی زمین نرسیده است،صحبت می کند.کسب چنین تجربه زندگی مری را به طور کامل عوض می کند،به خصوص که می فهمد وظیفه و مسئولیتش روی کره زمین چیست. درک او از خدا و رابطه اش با حضرت مسیح در این تجربه نزدیک مرگ برای و مفهوم بسیار واضح و روشنی به خود می گیرد. مطالب گفته شده در این کتاب امید و کنجکاوی تازه ای در مورد بهشت،ایمان داشتن و بالاخره در کنار خداوند قرار گرفتن را به خواننده نوید می دهد.
دکترمری سی نیل،جراح استخوان فارغ التحصیل از دانشگاه uclaمی باشد.تجربه ی زندگی بعد از مفارقت از جسم دکتر نیل در مراجع و محافل بسیار معتبر و همچنین مصاحبه های تلویزیونی و رادیویی مورد بحث و گفتگو قرار گرفته است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی