30بوک
کتاب عمومی
زندگی نامه و خاطره
زندگی نامه ، سرگذشتنامه
یادنامه آیت الله سید رضا فیروز آبادی
یادنامه آیت الله سید رضا فیروز آبادی

یادنامه آیت الله سید رضا فیروز آبادی

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
83

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب یادنامه آیت الله سید رضا فیروز آبادی

انتشارات کویر منتشر کرد:
فیروز آبادی به شهادت این مجموعه انسانی مولد بوده است که از کد یمین و عرق جبین ارتزاق می کرده و اضافه بر مصارف خود را بندگان خدا انفاق و یثار می کرده است و در این الگو و اسوه او انبیا و صلحا بوده اند.
آشنایی با وسعت افق فکری فیروز آبادی که نه تنها خوشبختی و سر بلندی ایرانی ها و مسلمان ها بلکه به سعادت و شادکامی همه ابنای بشر و انسان های روی زمین می اندیشیده است و رحمت و عطوفت او از انسان ها گذشته،همه موجودات عالم را در بر می گرفت،دنیایی فازغ از انگیره های شرورانه در ذهن خواننده را به تصویر می کشد،ار دیگر بهره هایی است که ز آشنایی با این روح بزرگ . این شاگرد مکتب انبیا و اولیا و انسان های وارسته حاصل می آید.
انتشار ایمن مجموعه،ادای دینی نیز هست به آنانی که در روزگار حاکمیت استبداد وابسته به بیگانه،در مبارزه با دست نشاندگان اجانب و غارتگران ذخایر نفتی کشور و مخالفان توسعه سیاسی و فرهنگی جامعه خط مستقیم را گم نکردند و دچار اعوجاج نگشتند و خود و مردم را به بیراهه و «کژراهه» نخواندند و هرگز پرچم مقاومت و ایستادگی را از دست ننهادند و هم چنان اخگر امید به آینده ای روشن و فردایی بهتر را در پرتو تلاش و کوشش فروزان نگاه داشتند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی