30بوک
کتاب عمومی
سیاست
دولت
نظام های بودجه ریزی دولتی
نظام های بودجه ریزی دولتی
تخفیف

%10

نظام های بودجه ریزی دولتی

(1)

3,750,000ریال

3,375,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
373

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب نظام های بودجه ریزی دولتی

انتشارات کویر تقدیم می کند:
اصلاحات در بودجه ریزی آمریکا از سال 1990 شروع می شود و در ادامه این مراحل،تحول ششگانه علمی و فنی شامل تحقیق در عملیات،تحلیل های اقتصادی، نظریه عمومی نظام ها،سابیرنتیک،فناورری اطلاعات و تحلیل نظام ها در تحول نظام بودجه ریزی از اهمیت محوری و اساسی برخوردار بودند که این امر همگام با اعمال نتایج تحول در نظام حسابداری بودجه و نظام مدیریتی در آن پی گرفته شده است.
از آنجا که رئیس جمهور مسئول تنظیم سیاست های اقتصادی و مالی و بودجه ای است، دفتر مدیریت و بودجه مستقیما زیر نظر رئیس جمهور قرار دارد تا از این طریق سیاست ها و اولویت ها و برنامه های رئیس جمهور را در عرصه های مختلف اعمال کند. نقش این دفتر در نظام بودجه ریزی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل با تحولات انجام گرفته در عرصه علمی و سیاسی و مدیریتی و بودجه ای به تدریج کارکرد این دفتر نیز تحول پیدا کرده است. از جمله در حال حاضر به سوی ادغام کارکردهای بودجه ای با طرح های راهبردی، تحلیل برنامه و کارکردهای مدیریتی پیش می رود.
وظایف این دفتر شامل: تهیه و تنظیم بودجه،تهیه و تنظیم مفاهیم و استاندارهای بودجه،بررسی و تهیه و پیاده سازی استانداردهای حسابداری، نظارت بر رعایت یکپارچگی مالی از سوی دستگاه ها، به خصوص یکپارچگی نظام حسابداری بررسی بار مالی قوانین فدرال بر دولت های ایالتی و محلی و بخش خصوصی،تهیه سیاست ها و دستورالعمل های خرید و تدارکات بخش دولت و نظارت بر اجرای برنامه ها و سیاست ها و اولویت های ریاست جمهوری و قانون بودجه، توجه به حق مردم در امر دانستن و مطلع بودن از امور کشور و تضمین جریان آزاد اطلاعات، مطالعه رویه های کاری دستگاه ها و طرح پیشنهادهای اصلاحی،نقش اطلاق پایاپای قانون و مانند آن می باشد.
سایت اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی