اضطراب منزلت

(74)
نویسنده:

1,950,000ریال

1,755,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
8254

علاقه مندان به این کتاب
92

می‌خواهند کتاب را بخوانند
4

کسانی که پیشنهاد می کنند
11

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
1

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب اضطراب منزلت

انتشارات چترنگ منتشر کرد:
هنر آلن دو باتن این است که با بهره گیری از افکار و آرا فلاسفه، نویسندگان و البته هنر و هنرمندان به مصاف مشکلات الان ما می‌رود. این بار کتاب جدیدی که از وی ترجمه شده است به اضطراب منزلت می‌پردازد.
اما اضطراب منزلت چیست؟ شاید این عبارت به گوش ما ناآشنا باشد اما به احتمال زیاد همهٔ ما درگیر اضطراب منزلت هستیم. این که از نظر دیگران چگونه هستیم؟ در مورد ما چه فکری می‌کنند و آیا از نظر دیگران ما موفق هستیم یا نه؟ برنده هستیم یا بازنده؟
کتاب با بهره گیری از فلاسفه، هنرمندان و نویسندگان ریشه‌های اضطراب منزلت را بررسی می‌کند. کتاب دو بخش دارد که در بخش اول با علت‌های مبتلا شدن به اضطراب منزلت و در بخش دوم با راه حل‌هایی برای مقابله با این اضطراب آشنا می‌شویم.
آلن دو باتن اینگونه بحث را شروع می‌کند: بهای سنگینی داده‌ایم تا از اجداد بدوی‌مان پیشی بگیریم و آن بها اضطراب همیشگی است. اضطراب از اینکه هنوز با آن که می‌خواهیم باشیم خیلی فاصله داریم.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

اگر از خواندن این کتاب لذت بردید، به شما پیشنهاد می‌کنیم کتاب فلسفه‌ی پیاده‌روی را نیز بخوانید.


...

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • ملیحه موسیوند
    • پاسخ به نظر

    از بهترین کتاب هایی است که خواندم. هم روانشناسی،هم فلسفه، هم جامعه شناسی. خیلی کمک می‌کنه برای به دست آوردن اعتماد به نفس و تجدید نظر در مورد کارهای معمول که خودمون آگاهی نداریم. همین ترجمه هم از تمام ترجمه های موجود بهتره.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی