اقتصاد بین الملل (1)(تجارت بین الملل)

(2)

3,300,000ریال

2,970,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1920

علاقه مندان به این کتاب
17

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب اقتصاد بین الملل

انتشارات نی منتشر کرد:
کتاب تجارت بین الملل حاصل بیش از سه دهه تدریس دومینیک سالواتوره در دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد است. این کتاب در بیش از 600 دانشکده و دانشگاه در سراسر امریکا، کانادا و سایر کشورهای انگلیسی زبان به عنوان کتاب درسی معرفی شده است. کتاب حاضر ترجمه ی 12 فصل از ویرایش نهم کتاب اقتصاد بین الملل است که در سال 2007 میلادی منتشر شده است. ترجمه ی ویراست سوم اولین بار در سال 1376 منتشر شده و تا سال 1387 نُه بار تجدید چاپ شد.
کتاب دارای متنی منسجم، روان و یکدست است. ارائه ی فصل بندی دقیق، ارتباط منطقی موضوعات هر فصل، پیوست های ارزشمند، پرسش ها و مسائل فصل ها و استفاده از نمودارهای متعدد کتاب را جذاب و برتر از کتاب های مشابه ساخته است.
حمیدرضا ارباب متولد سال 1336 در تهران است. فارغ التحصیل مقطع دکتری در رشته ی اقتصاد است و از سال 1366 عضو هیئت علمی دانشکده? اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی ست. اقتصاد محیط زیست و منابع طبیعی اثر راجر پرمن، یوما، جیمز مک گیل ری با ترجمه ی او در سال 1383 به عنوان کتاب برگزیده ی سیزدهمین دوره ی کتاب سال دانشگاهی شناخته شد و اقتصاد خرد اثر گریگوری منکیو نیز با ترجمه ی وی در سال 1387 جایزه ی کتاب فصل پاییز را دریافت کرد.
فروشگاه اینترنتی کتاب 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • مهدی جربان
    • پاسخ به نظر

    متاسفانه آقای ارباب ترجمه خوبی ارائه نداده جملات خیلی در هم پیچیده است و گویا ترجمه ماشینی می باشد.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی