از خاک و خاکستر
تخفیف

%10

از خاک و خاکستر (مصدق)

(3)
نویسنده:

2,750,000ریال

2,475,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
349

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب از خاک و خاکستر

انتشارات مصدق منتشر کرد:
«امی هارمون» روزنامه نگار و نویسنده برجسته آمریکایی است که تاکنون سیزده رمان به رشته تحریر در آورده و اکثر آنها جز پر فروشترین کتاب های نشریات «یو اس ای تودی» و «نیویورک» بوده اند.آثار او در سرتا سر جهان به بیش از هجده زبان ترجمه و منتشر شده اند که از جمله آن ها می توان کتاب های «پرنده و شمشیر» و« یک آبی متفاوت» را نام برد.
کتاب «از خاک و خاکستر» اثری متفاوت از این نویسنده برجسته است که در آن می توان به معنای واقعی کلمه،در هم آمیتختن و از نو متولد شدن را یافت. نام کتاب از حرفه خانوادگی شخصیت اصلی داستان که شیشه گری است گرفته شده و اشاره ای است به مواد سازنده شیشه و استعاره ای است از زیبایی ای که از هیچ خلق می شود.تولدی دوباره از خاک شن و خاکستر.
داستان این کتاب حول حوادث جنگ جهانی دوم و اشغال ایتالیا به دست نازی می گذرد و موضوع اصلی آن مصائبی است که در اثر سیاست های پاک سازی نژادی هیتلر بر سر یهودیان آمده آمده و موجب دستگیری و مرگ بسیاری از آن ها شده است،که در این میان «ایوارسلی» و «آنجلو بیانکو» شخصیت های اصلی داستان،حماسه ای از عشق و تلاش برای بقا می سازند. در واقع این داستان بیانگر تلاش های انسان های آزاده برای نجات جان بشریت است و به ما می گوید ارزشه ای بسیاری فراتر از نژاد،رنگ پوست،ملیت،زبان و مذهب وجود دارد که انسان ها را به هم پیوند می دهد.
در بخشی از این کتاب می خوانیم:
«اگر خدا،تنها خدای بعضی ها باشد که خدا نیست...هست؟ چه همه او را به یک نام بخوانند و چه نخوانند. من پدرم را بابا صدا می زنم. آنجلو از پدرش با لفظ «پاپا» نام می برد.اینکه چطور صدایش می کنیم چه اهمیتی دارد؟ اگر دعایمان خالصانه باشد،اگر عشق مان به او ما را به عشق ورزیدن ،خدمت کردن،بخشیدن و انسان بهتری بودن رهنمون کند،چگونه دعا کردن مان چه اهمیتی دارد؟اما به گمانم مهم باشد. متاسفانه،هست؛زیرا که دعاهای من می توانست مرا به کشتن دهد .ایورسلی»
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی