فیلم آموزشی
تخفیف

%10

فیلم آموزشی (ایجاد انگیزه خرید در مشتری)(DVD)

(0)
نویسنده:

240,000ریال

216,000 ریال

دفعات مشاهده CD DVD
210

علاقه مندان به این CD DVD
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات CD DVD

انتشارات کلید آموزش منتشر کرد:
سمینار ایجاد انگیزه خرید در مشتری (زیگ زیگلار)
زیگ زیگلار فارغ التحصیل مدیریت از دانشگاه كالیفرنیای جنوبی میباشد. او یكی از برترین سخنرانان و از برجسته ترین نویسندگان و مؤلفان در زمینه كمك به خود و خودباوری در آمریكا میباشد. زیگ زیگلار در سمینارش در خصوص چگونگی تبدیل شدن به یك فروشنده حرف های مطالب بسیار كاربردی را آموزش می دهد كه در ادامه به قسمت هایی از این مطالب اشاره میكنیم.
گزیدهای از متن سمینار ایجاد انگیزه خرید در مشتری
ما همیشه تلاش میكنیم مردم را قانع كنیم كه بهترین محصولات و خدمات را ارائه میكنیم در حالی كه آنها را برای این كه از ما خرید كنند قانع نمیكنیم، چگونه میتوان آنها را قانع كرد؟
یك فروشنده حرف های باید منبعی از اطلاعات داشته باشد زیرا مشتری به خاطر اینكه اطلاعات كافی ندارید به پیشنهاد خرید شما نه میگوید! باید به آنها اطلاعات بیشتری دهید تا نسبت به كالا اطلاعات جدیدی به دست بیاورند. اگر شما این سمینار را مشاهده میكنید از خودتان بپرسید چگونه میتوانیم این اطلاعات را در حرفه خود استفاده كنیم تا فروش بیشتری داشته باشیم؟
اگر شما صداقت نداشته باشید، مردم به شما اعتماد نمیكنند و اگر به شما اعتماد نكنند از شما پیروی نمی كنند و در نتیجه از شما خرید نمیكنند.
فاصله شما تا انجام معامله خیلی كم است و فاصله تا از دست دادن آن هم همینطور! تهیه این سمینارها به بهترین شكل منافع شما را تامین میكند.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این CD DVD

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

عیدی