خلاقیت کافی نیست

خلاقیت کافی نیست (رشد)

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
267

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب خلاقیت کافی نیست

انتشارات رشد منتشر کرد:
هدف کتاب خلاقیت کافی نیست کمک به والدین و مربیانی است که دوست دارند فرزندانی موفق و و نابغه تربیت کنند تا مسیر بزرگان را طی کنند ، اما نمی دانند از کجا و چگونه آغاز کنند و همچنین ایجاد این باور که خوانندگان خودشان ، فرزندانشان یا دانش آموزانشان نیز می توانند نابغه بشوند، مشروط به اینکه نگرششان را تغییر دهند و برخی ویژگی ها را مجدد در خودشان ایجاد کرده و یا کسب نمایند ؛ ویژگی هایی که سرکوب شده اند و چنان چه واجد آنها شوند ، می توانند مطابق با خواسته شان زندگی خود و جامعه را دگرگون سازند.
در این کتاب واژه نابغه در شکل گسترده تر و ژرف تری بکار برده شده و منظور ، افرادی اند که با دارا بودن نگرش مثبت هدف ، برنامه و برخی ویژگی های دیگر و بدون آنکه از ضریب هوشی بسیار بالایی برخوردار باشند توانسته اند در عذصه کار خود یک انسان موفق ، یک قهرمان ، یک استاد بزرگ ، یک هنرمند در سطح جهانی ، یک کار آفرین نمونه و. . . شوند.
افراد تنها به صرف داشتن خلاقیت راه به جایی نخواهند برد؛ چرا که برای پیمودن مسیر بزرگان و نوابغ باید به یک سری ویژگی های دیگر نیز مجهز بود .البته این به معنی انکار نقش مهم خلاقیت نیست ، زیرا لازمه موفقیت و بزرگی خلاقیت ذهنی است ؛ اما خلاقیت به تنهایی کافی نیست .
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی