روان شناسی بازی

روان شناسی بازی (کودکان بازی و رشد)(رشد)

(4)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
735

علاقه مندان به این کتاب
8

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب روان شناسی بازی

انتشارات رشد منتشر کرد:
بازی همواره همزاد و همنشین همیشگی نوزادان کودکان و نوجوانان بوده است. بازی آینه بی زنگاری است که هزار توی وجود بازیکنان را به روشنی باز می نمایاند. تصور دنیا با کودکان و نوجوانانی بدون بازی، اگر نگوییم ناممکن، دست کم بسیار دشوار است. بازی پنج ویژگی اساسی دارد: از درون برانگیخته می شود، آزادانه انتخاب می شود، لذتبخش است، واقعیت گریز است و بازیکنان به طور فعال در آن شرکت دارند.
کتاب حاضر از روی سومین چاپ کتاب کودکان، بازی و رشد (روانشناسی بازی) نوشته دکتر هیوز ترجمه شده و دارای ویژگی های منحصر به فردی است که برای خوانندگان تازگی دارد. نویسنده با توجه به رشته تخصصی خود یعنی روان شناسی رشد، مطالب را با دیدگاه تحولی گرد هم آورده؛ به گونه ای که خواننده بازی را از جنبه های گوناگون در بستر رشد، مطالعه می کند. افزون بر این، بسیاری از مطالب کتاب حاضر از جمله بازی در کودکان استثنایی، بازی های کامپیوتری و تفاوت های جنسیتی در بازی به تمامی جدید هستند.
مطالعه این کتاب برای تمامی کسانی که به نوعی با نوزادان، کودکان، نوجوانان و جوانان سر و کار دارند، از جمله والدین، مربیان مهدکودک و کودکستان، معلمان عادی و استثنایی، مشاوران، روان شناسان، روانپزشکان، درمانگران زبان و گفتار، و دست اندرکاران آموزش و پرورش سودمند است.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی