30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
ذهن و روح
کتاب کار برای درمان اختلال وسواس فکری اجبار عملی
کتاب کار برای درمان اختلال وسواس فکری اجبار عملی

کتاب کار برای درمان اختلال وسواس فکری اجبار عملی (رشد)

(3)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
491

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کتاب کار برای درمان اختلال وسواس فکری اجبار عملی

انتشارات رشد منتشر کرد:
اختلال وسواس فکری، اجبار عملی (یا به اختصار ocd) شکلی از اضطراب است که صورت ها و شدت های متفاوتی دارد. تعریف آن هم، وجود فکرهای تکراری، مزاحم و ناخوشایندی به نام وسواس، درباره چیزهای ترسناکی است که به سختی از ذهن خارج میشود (البته این چیزها اغلب خطرناک اند اما همیشه نه) شخص به دنبال این فکرها، اعمالی بدنی و فیزیکی یا ذهنی انجام میدهد تا احساسات اضطراب آور ناخوشایند خود را کم کند.به این اعمال، اجبار عملی میگویند چون احساس میکند برای تسکین اضطرابش باید این اعمال را انجام دهد.
اگر فکر میکنید اختلال وسواس فکری- اجبار عملی دارید، باید سه نکته خیلی مهم را همین حالا بدانیت. نخست اینکه اختلال وسواس فکری- اجبار عملی درمان پذیر است! اجازه دهید یکی دوثانیه به این موضوع بپردازیم. بله اختلال وسواس فکری- اجبارعملی، با دارو یا بدون آن، درمان پذیر است. معنای این حرف هم آن است که واقعا میتوانید احساس بهتری پیدا کنید. اگر مثل بسیاری از کسانی هستید که اختلال وسواس فکری- اجبار عملی ( یا ocd) دارند، احتمالا از اینکه حال تان بهتر شود، قطع امید کرده اید یا نگران هستید که تا آخر عمر این مشکل را داشته باشید. نکته دوم این است که عده ای اختلال وسواس فکری- اجبار عملی را معادل دیوانگی میدانند. این اشتباه محض است! مبتلایان به اختلال وسواس فکری- اجبار عملی، دیوانه نیستند. اختلال وسواس فکری- اجبار عملی درمان پذیر است.
نکته سوم این است که بهتر شدن شما منوط به تغییرات بخشی از ساختار مغزتان است که فقط با عمل کردن یاد میگیرد. به همین دلیل، تمرین های این کتاب بهتر از دارو میتواند اختلال وسواس فکری- اجبار عملی را کنترل کند.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی