30بوک
کتاب کودک و نوجوان
نوجوان
داستان نوجوان
گامبالو به کمپ ترک اعتیاد می رود
گامبالو به کمپ ترک اعتیاد می رود

گامبالو به کمپ ترک اعتیاد می رود (رشد)

(2)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
139

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب گامبالو به کمپ ترک اعتیاد می رود

انتشارات رشد منتشر کرد:
یکی از رمزهای اصلی تعلیم و تربیت کودکان، سخن گفتن با زبانی آشنا و قابل فهم برای آنان است. این موضوع به خصوص در مورد کودکان کوچک تر اهمیت بیشتری دارد و از همین روست که قصه نویسی برای کودکان و قصه گویی برای آنها در همه ی فرهنگ ها مورد توجه و تاکید بوده و هست.
در بین انواع مختلف قصه هایی که برای کودکان نوشته و خوانده میشوند، قصه هایی هم هست که بیشتر جنبه ی درمانی دارند. یعنی کودکان را با مشکلاتی که احتمالا دچارش هستند، آشنا میکنند تا بهتر بتوانند با این مشکلات مواجه شدند و در رفع آن ها بکوشند. این قصه ها را، هرچند که زبانی ساده و روان دارند و گاه بسیار کوتاه اند. معمولا روان شناسان و متخصصانی می نویسند که در کار با کودکان، صاحب تجربه و صلاحیت علمی اند و نهادهای روان شناختی و حرفه ای معتبر جهان در حوزه ی رشد و تحول کودکان کنترل کار آنها را تایید و تضمین میکنند.
انتشارات جوانه رشد بیشتر در راستای چاپ چنین مجموعه هایی در قالب قصه های کوتاه ویژه کودکان به انتشار مجموعه «مهارت های اجتماعی» پرداخت که خوشبختانه با استقبال والدین و مربیان ارجمند روبرو شد. اینک مجموعه ی دیگری از این آثار با عنوان داستان درمانی تقدیم میگردد.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • پاسخ به نظر

    این کتاب رو به عنوان یک بزرگسال خوندم و اینو میگم ای کاش در معرفی میگفتین برای بزرگترها هم اجباریه بخونن. در واقع مکانیزم اعتیاد رو به صورت کامل از ابتدا تا زمان ترک شرح داده. این زبان برای همه ما قابل درک و لازمه و اعتیاد هم فقط مواد مخدر نیست. یک کتاب بسیار عالی

بریده ای از کتاب (1)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • 0

    گامبالو دروغهای دیگری هم سر هم کرد. او می گفت به دلیل احساس اضطراب به خوردن دسر شبدر روی آورده است. یا به این دلیل دسر شبدر می خورد که گاو وحشی با او برخورد بدی کرده است در اینجا دسر شبدر همون ماده اعتیاد آوره

عیدی