ونوس آتشی مریخ یخی

ونوس آتشی مریخ یخی (رشد)

(2)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
302

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ونوس آتشی مریخ یخی

انتشارات رشد منتشر کرد:
کتاب ونوس آتشی مریخ یخی دانش و نکات ساده ای در اختیارتان قرار می دهد تا از میزان هورمون های شادابی و سرحالی در بدن خود و شریک زندگی تان اطلاع پیدا کنید و درباره ی هورمون های تنش زا به ویژه، اثر زیان آور آن ها بر سلامت بدن و ایجاد اختلال در توانایی درک یکدیگر به شما آموزش می دهد. در خلال این آموزش های می گوید که چگونه تغذیه خوب، قند خون متعادل، خواب عمیق و کافی و اضافه کردن برخی مکمل های غذایی جدید به طور شگفت انگیزی کمک می کند تا بدانید هورمون هایی که در روزی پر تنش مصرف می کنید، چگونه باید بازسازی شود.
با مطالعه ی این کتاب می آموزید چگونه شما و شریک زندگی تان درباره ی نحوه ی برخورد با زنان و مردان با تنش بهره بگیرید تا زندگی ای طولانی، پر از عشق، شادی و سرزندگی را برای خود تضمین کنید. هیچ احتیاجی نیست برای دستیابی به این ها، دنیای خود را به کلی تغییر دهید. فقط چند تغییر و جابجایی نامحسوس و جزئی و عزمی قوی لازم است تا شاهد رابطه ای چنان اقناع کننده، حمایتگرانه و متقابل باشید که حتی در خواب هم نمی دیدید!
جان گری، در این کتاب توضیح می دهد چگونه ذهن و حالت های خلقی ما تحت تاثیر هورمون ها قرار می گیرند و چرا تعادل هورمونی کلید رابطه ی موفق و زندگی شادمان است. جان گری یکی از مختصصان بنام بین المللی در حوزه ی برقراری ارتباط و رابطه ی زناشویی است. موضوع اصلی کتاب های جان گری منحصرا بر آگاه کردن مردان و زنان از تفاوت های جنسیتی خود در مورد درک، احترام و قدردانی متقابل است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی