زندگی این بود چه بهتر دوباره

زندگی این بود چه بهتر دوباره

(17)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
1622

علاقه مندان به این کتاب
21

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب زندگی این بود چه بهتر دوباره

انتشارات آوای مکتوب منتشر کرد:
افرادی در این دنیا هستند که در حلقه ی سرشت جهان، شکاف ایجاد میکنند! .وجود این افراد چنان سرشار از بودگی ست، که پیش از موجودیت و پس از موجودیت یافتن شان، دو جهان متفاوت را شامل میشود.
اردوین دی. یالوم، روانپزشک هستی گرای آمریکایی یکی از همان هاست؛ اویی که در قید حیات اش چنان از خودش وجود می تراود، که جهان منتظر مرگ اش نمی ماند تا ارزش او را ارج بنهد. شما یا جزو افرادی هستید که او را می شناسید، یا هنوز با او آشنا نشده اید؛ به هر حال سوال مهم این است: حقیقتا چه چیزی، چه اتفاقی، چه لحظه ای، چه وجودی هستی او را چنین متمایز ساخته است؟ چه چیزی باعث شده است که تا این حد خاص باشد؟
پاسخ این سوالات را میتوان به قلم خود او کشف کرد! قلمی آهنین و دلنشین لزومی ندارد او را از منظر تحریف شده ی دیگران بشناسیم؛ چرا که او خودش با تسلط بر علوم روان شناسی، فلسفه و پزشکی، بودگی و هستی خودش را از منظر خالص اگزیستانسیالیستی به تحلیل میکشد و در نهایت با آنالیزی دقیق برای هر شخصی، اعم از مبتدی یا حرفه ای، الگویی کارا تنظیم می نماید. باشد که تا ممکن است از این سرمنشا خیر بهره مند شویم که زیر نظر مستقیم ایشان ترجمه شده و بدون کم و کاست و ضمن موافقت، با آرزوی موفقیت از سوی ایشان به نظر شما میرسد.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی