30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
ذهن و روح
سازگاری با تغییرات زندگی
سازگاری با تغییرات زندگی
تخفیف

%10

سازگاری با تغییرات زندگی (رشد)

(1)
نویسنده:

850,000ریال

765,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
564

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب سازگاری با تغییرات زندگی

انتشارات رشد منتشر کرد:
بارها دیده ایم که فشار روانی در صدر اخبار قرار می گیرد. خسارتهای ناشی از فشار روانی در صنعت بر اثر غیبت از محل کار یا مرخصی استعلاجی، بیش از میلیونها پوند تخمین زده می شود. اما با وجود چنین خبری گسترده در مورد فشار روانی هنوز خواننده معمولی از ماهیت درست فشار روانی از عوامل بیرون از شخص نشات می گیرد: عواملی مانند مشکلات و اختلالات خانوادگی، و بی عدالتی یا سواد های روسا و بالادستها، که کارکنان دستیابی به آنها را غیر ممکن می دانند.
اشکال و ایراد این گونه تعاریف فشار روانی این است که به صورت بخشی اجتناب پذیر از زندگی معرفی و تلقی می شود. به این معنی که اجبار داریم با مردمی روبرو شویم که آنها را خوش نداریم و با مشکلاتی دست به گریبان باشیم که اجتناب از آنها یا تغییرشان مقدور نیست. با این تعریف تعجبی ندارد که فشار رواین امری محتوم و قطعی به شمار بیاید که حتی چیز خوبی هم هست. در شرایط فشار است که می توانیم رشد کنیم و شکوفا شویم.
اما این کتاب در مورد فشار روانی دیدگاه دیگری در اختیار می کند و نشان می دهند تنها پیامد فشار روانی برای آدمی زندگی ناخوشایند و احتمالا کوتاه تر است. منظور این نیست که زندگی باید خالی از فشار باشد بلکه می گوییم فشار روانی لزوما به معنای آزاد دیدن نیست.
هیچ شغلی ذاتا فشار زا نیست. آنچه هر شغل معین را فشارزا می کند، نگرش ما به آن است. هر چند ممکن است قادر به تغییر شغل یا روسای خود نباشیم، ولی قطعه می توانیم نگرش های خود را به آنها تغییر دهیم.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی