تئاتر درمانی
تخفیف

%10

تئاتر درمانی (درون پردازی)(رشد)

(3)
نویسنده:

1,400,000ریال

1,260,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
284

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تئاتر درمانی

انتشارات رشد منتشر کرد:
زندگی روزمره یعنی ایفای نقش های متنوع به وسیله هر یک از ما در هر یک از صحنه های زندگی برای مثال من برای فرزندم پدر هستم، برای همسرم شوهر، و برای مشتری ام فروشنده آیا هیچ وقت در فاصله ای از خود قرار گرفته اید تا خود را در این نقش ها ببینید؟ از آن فاصله جنبه های مختلف خویشتن را در یک نقش به عنوان مثال پدر یا معلم اعم از احساسی نگرشی و رفتاری موشکافانه بررسی کنید. روی این نقش کار کنید نقاط ضعف آن را ترمیم کنید. و قسمت های ظریف و جذاب آن را صیقل بزنید هر گاه چنین کردید در مورد خود و آن نقش درون پردازی انجام داده اید.
روان درمانی با شیوه های نمایشی یکی از شیوه های موثر گروه درمانی است که به افراد کمک می کند تا به کمک اعضای گروه جنبه های نهفته و پنهان وجودشان احساسات تفکر نگرش و رفتارها را درباره یک مسئله یا درباره مجموعه ای از مسائل مرتبط به هم روی صحنه بیاورند و به کمک کارگردان تئاتر درمانی به بازنگری جنبه های متنوع درونی موضوع بپردازند.
کارگردان تئاتر درمانی، در درجه اول یک روانشناس بالینی متخصص است که در به کارگیری روش های تئاتردرمانی آموزش عملی و نظری دیده است. درکتاب حاضر این آموزش به طور گام به گام در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی