30بوک
کتاب کودک و نوجوان
نوجوان
آموزشی
توضیح دادن در دبیرستان
توضیح دادن در دبیرستان
تخفیف

%10

توضیح دادن در دبیرستان (رشد)

(0)

400,000ریال

360,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
127

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب توضیح دادن در دبیرستان

انتشارات جوانه رشد منتشر کرد:
معلمان در زندگی حرفه ای خود، هر روز مطالبی را توضیح می دهند. توانایی خوب توضیح دادن، یکی از عوامل موفقیت هر معلم است. توضیح دادن موثر، اسا یادگیری عمیق را تشکیل می دهد و یکی از مهارت های اصلی آموزش است که می تواند تدریس و یادگیری را برای معلمان و دانش آموزان بهبود بخشد.
در کتاب توضیح دادن در دبیرستان، مفهوم و هدف های توضیح دادن شرح داده شده است. برای این منظور:
راهبردهایی برای بنانهادن مجموعه ای از ایده ها، رویکردها و شیوه ها مورد بحث قرار گرفته اند تا معلمان بتوانند با به کارگیری آنها، مهارت های توضیحی موثر خود را بسط دهند.
مجموعه ای از فعالیت ها، نکته های مباحثه ای، و یافته های مبتنی بر پژوهش های کلاسی مورد استفاده قرار گرفته اند تا معلمان بتوانند با به کارگیری آنها، مهارت های توضیحی موثر خود را بسط دهند.
مواردی همچون استفاده از زبان کاربردی مناسب، تشبیه کردن، و راهبردهای از عهده برآمدن که ممکن است برای معلمان، کمابیش ناآشنا باشند، شرح داده شده اند.
در این مجموعه، فرض برآن بوده که تدریس، فعالیتی است که معلم به همراه دانش آموزان انجام می دهد و بسیاری از مطالب آن، برگرفته از مشاهده ی مستقیم فرایند یاددهی- یادگیری است که می تواند در زمینه ی اقدام پژوهی، راهنمای معلمان و کارآموزان معلمی واقع شود و همچنین به بهبود تدریس در هر دو دسته، کمک می کند.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی