زندگی با درد مزمن
تخفیف

%10

زندگی با درد مزمن (رشد)

(0)

450,000ریال

405,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
313

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب زندگی با درد مزمن

انتشارات جوانه رشد منتشر کرد:

کتاب «زندگی با درد مزمن» برای افرادی که به درد مزمن مبتلا هستند، نوشته شده است. درد برای همه ی ما تجربه ای ناآشناست و دست کم یک بار در زندگی خود گرفتار آن شده ایم. اما در این میان، موضوعی تأمل برانگیز وجود دارد، در اکثر افرادی که به دلایل گوناگون گرفتار درد می شوند، پس از گذشت مدتی، درد با استراحت و کاهش فعالیت یا با استفاده از روش های مرسوم درمانی برطرف می شود؛ اما درد، در 20 درصد افرادی که گرفتار آن شده اند، به درد مزمن تبدیل می شود.
شناخت بیشتر درد و اطلاع دقیق تر از چگونگی کارکرد آن، به ما امکان و توان بیشتری برای کنترل درد می دهد. هر چه بیشتر درباره ی درد بدانیم بهتر می توانیم آن را کنترل کنیم. چه بسیار افرادی که سال هاست از درد رنج می برند، اما اطلاعات آن ها را در مورد درد و چگونگی کارکرد آن بسیار اندک و در موارد بسیاری هم نادرست است. به یاد داشته باشیم که اطلاعات ناکافی و غلط می تواند میزان رنجی را که از درد می بریم، افزون سازد.
درد هر بیمار، خاص خود اوست؛ اما مکانیسم های عمل کننده ی درد در افراد مختلف شباهت های بسیاری به هم دارند. اگر بدانیم هنگام احساس درد در بدنتان چه اتفاقی روی می دهد و درد بر زندگی روزمره ی شما چه تاثیراتی بر جای می گذارد، بهتر می توانید آن را کنترل کنید.
آنچه در این کتاب خواهید یافت منطبق بر جدیدترین اطلاعات علمی در مورد درد و شیوه های کنترل آن است. این کتاب برای عموم مردم و به زبانی ساده نوشته شده است.

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی