ایدز
تخفیف

%10

ایدز (پیدایش نشانه انتقال پیشگیری و امید درمان)(رشد)

(0)
نویسنده:

250,000ریال

225,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
118

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ایدز

انتشارات جوانه رشد منتشر کرد:

ایدز مهم ترین تهدید سلامتی انسان ها در قرن بیست و یکم است. جوامع و خانواده ها در سراسر جهان درگیر آسیب های اقتصادی، اجتماعی و انسانی ناشی از ایدز هستند. درمان مؤثری برای ایدز وجود ندارد و هنوز واکسنی برای آن کشف نشده است. اساسی ترین کار ممکن در مقابله با این بیماری، آموزش های بهداشتی در زدودن جهل و غفلت، رفع تبعیض و توانمند ساختن جوامع برای متحول کردن رفتارها و عادات است. این کتاب معرفی کننده بیماری ایدز، منابع پیدایش، نشانه ها و راه های انتقال آن است و می تواند هم به عنوان آشنایی با ایدز و کاهش خطر ابتلای افراد و هم در اجرای برنامه های آموزشی در سطح جامعه و خانواده مورد استفاده قرار گیرد. همه اقشار جامعه می توانند با استفاده از این کتاب اطلاعات مفیدی درباره علایم و نحوه پیشرفت بیماری کسب نمایند و برای مبتلایان و دیگر افراد جامعه، مشاوری مطمئن و رازدار باشند. این کتاب راهنمای برنامه ریزی در امر مشاوره، مراقبت از مبتلایان و ارایه کننده طرح های جامع برای کنترل ایدز و دسترسی به گروه های مختلف جامعه است.
دو ویرایش نخست این کتاب در سال های 1990 و 1995 چاپ و در سراسر جهان منتشر شد. این نسخه که ویرایش سوم کتاب است، با توجه به پیشرفت ها و اطلاعات روز به ویژه در استفاده از درمان ترکیبی، درمان بیماری های فرصت طلب و جلوگیری از انتقال ویروس ایدز از مادر به کودک کاملاً اصلاح و روزآمد شده است.
دکتر جان هابلی در برنامه ریزی طرح های کنترل ایدز از پانزده کشور در افریقا، آسیا، اروپا و اقیانوسیه تجارب وسیعی کسب کرده است. او هم اکنون به عنوان مشاور مستقل در برنامه بین المللی بهداشتی و توسعه بهداشت فعالیت می کند و در دانشگاه متروپولیتن انگلستان، مجری برنامه آموزش بین المللی توسعه بهداشت است. او همچنین نویسنده کتاب «روابط سالم» و شماری از مقاله های علمی و آموزشی است.

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی