30بوک
کتاب عمومی
پزشکی و روان‌درمانی
عمومی
توصیه های بسیار جذاب برای سرطان
توصیه های بسیار جذاب برای سرطان
تخفیف

%10

توصیه های بسیار جذاب برای سرطان

(0)
نویسنده:

350,000ریال

315,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
253

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب توصیه های بسیار جذاب برای سرطان

انتشارات کوله پشتی منتشر کرد:
نویسنده در مورد ماجرای خودش و سرطان این گونه می نویسد که با مراجعه به پزشک متوجه شدم کبدم چنان پر از تومورهای سرطانی‌ست که ظاهرش شبیه به پنیر سوئیسی شده است. آماد? جنگ تن‌به‌تن با سرطان شدم (با پوتین‌های کابویی‌ام روی تخت ام‌آرآی دراز کشیدم). سرطان به تغییر نیاز داشت و من هم آدم این کار بودم!
شروع به نوشتن کتاب و ساختن فیلم درمورد سفر بهبودی‌ام کردم و از تعاملاتم با دوستان، پزشکان و «پزشک‌نماها»، اولین قرارهای ملاقاتم و همچنین راجع‌به دیگر زنان مبتلا به سرطان-که متأسفانه تعدادشان رو به افزایش است-مستند تهیه کردم. این کتاب جالب، مجموعه‌ای‌ست از توصیه‌های من به بیمارانی که می‌خواهند مسیر بهبودی‌شان را با شوخ‌طبعی و عشق طی می‌کنند.»
کتاب توصیه‌های بسیار جذاب برای سرطان دربار? همه‌چیز می‌گوید؛ از انتخاب انکولوژیست گرفته تا ایجاد یک گروه حمایتی به‌منظور هدایت بیماران که زندگی اجتماعی‌‌شان به‌خاطر سرطان به‌تدریج دستخوش تغییر می‌شود، همچنین ارائ? توصیه‌های ضروری درمورد تغذیه و چگونگی تقویت سیستم ایمنی بدن. در این کتاب، دستورهای آشپزی، راه‌حل‌های پزشکی و اطلاعاتی راجع به گروه‌های پشتیبانی نجات‌یافتگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. کتاب حاضر که مرجعی برای بیماری سرطان است برای هر زن و مرد تازه‌مبتلاشده به سرطان و نیز کسانی که به آنها عشق می‌ورزند، هدیه‌ای‌ست صمیمانه و آموزنده.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی