فمینیسم زشت و زیبا
تخفیف

%10

فمینیسم زشت و زیبا

(9)

1,200,000ریال

1,080,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
634

علاقه مندان به این کتاب
10

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب فمینیسم زشت و زیبا

انتشارات نگاه معاصر منتشر کرد:
فمینیسم زشت و زیبا کتابی مفصل درباره جنبش های زنان و اصولا فمینیسم است. این کتاب در یازده فصل تدوین شده است. فصل اول تعریف و تاریخ فمینیسم نام دارد. در فصل دوم مبانی و بافت فلسفی جنبش فمینیسم واکاوی شده اند.فصل سوم رویکردها و گرایش های فمینیسم و فصل چهارم برخی علل وقوع جنبش فمینیسم نام دارد.
فصل پنجم که شاید این کتاب را خاص می کند نگاهی اجمالی به وضعیت زنان در جوامع اسلامی نام دارد. فصل ششم به اهداف فمینیسم می پردازد. فصل های بعدی به تحلیل و نقد جنبش فمینیسم می پردازد. آیا فمینیسم یک مکتب است نام فصل هفتم است. نقد برخی گرایش های فمینیسم موضوع فصل هشتم است. فصل نهم حهانی شدن و استفاده ی ابزاری از زنان نام دارد. فصل دهم به زن خانواده و مسائل جنسی اختصاص دارد. فصل یازدهم هم از فصلی است که شاید در کتاب های دیگری درباره فمینیسم که ترجمه شده اند یافتنی نباشد. این فصل به دانشوران مسلمان و بازنگری در فقه زنان پرداخته است.
لازم به ذکر است که هر کدام از این یازده فصل به چند قسمت دیگر تقسیم شده اند و مسائل را از دیدگاه های مختلف بررسی کرده اند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • ساره عرب علی محمدی
    • پاسخ به نظر

    بنظرم این کتاب دید خیلی جامع و وسیعی نسبت به تمام گرایش های جنبش های فمینیستی میده و کاملا گروه های افراطی و عقایدشونو از گروه هایی که تنها حرفشون برابریه جدا میکنه

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی