شدن (متن کامل)(شومیز)(مهراندیش)

(173)
نویسنده:

4,000,000ریال

3,600,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
26540

علاقه مندان به این کتاب
97

می‌خواهند کتاب را بخوانند
7

کسانی که پیشنهاد می کنند
24

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
6

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب شدن

انتشارات مهراندیش منتشر کرد:
این کتاب که توانست در همان دو هفته نخست بیش از دو میلیون نسخه فروش داشته باشد و عنوان پرفروش‌ترین کتاب سال را نصیب خود کند، به شرح خاطرات میشل اوباما، همسر باراک اوباما، می‌پردازد.
«شدن» روایتی از زندگی شخصی خانم اوباما قبل و بعد از ورود به کاخ سفید است. او اولین بانوی اولِ آمریکاییِ آفریقایی‌تبار بود و شوهرش اولین رئیس‌جمهور سیاه‌پوست آمریکا محسوب می‌شود.
میشل اوباما با استفاده از شیوهای روایی و عمیق' خواننده را به دنیای خود دعوت می‌کند و تجربیاتی را بیان می‌کند که شخصیت او را از دوران کودکی در منطقه‌ای فقیرنشین در شیکاگو تا زمانی که به بانوی اول امریکا گردید، شکل می‌دهد. این کتاب شرحی است از موفقیت‌ها و ناکامی‌های او در زندگی شخصی و عمومی. او در این کتاب به مشکلات ازدواجش ازجمله سقط‌جنین اشاره می‌کند و می‌گوید چگونه پس از دو بار بارداریِ ناکام، عاقبت، با لقاح مصنوعی موفق شد بچه‌دار شود.
میشل رابینسون اوباما (1964) از سال 2009 تا 2017 بانوی اول امریکا بود. او فارغ‌التحصیل رشته حقوق از دانشگاه پرینستون و هاروارد است و مدت‌ها به کار وکالت پرداخته است. وی هم‌اکنون با همسرش باراک اوباما و دو دخترش مالیا و ساشا در واشنگتن زندگی می‌کند.
انتشارات مهراندیش پیش‌تر کتاب‌های «آتش و خشم» نوشته مایکل وولف، «یک وفاداری بالاتر» نوشته جیمز کومی و «وحشت» نوشته باب وودوارد را از همین مترجم منتشر کرده است. فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (2)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • محمد حسین محزون
    • پاسخ به نظر

    کتاب شدن به زندگی سیاسی خانواده اوباما و چالش‌های آنها می‌پردازد.این کتاب، داستان فراز و نشیب‌های زندگی مرد و زنی است که تمام زندگی خود را جنگیدند و پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری بالا رفتند.کتاب شدن میشل اوباما برای کسانیکه آرزو دارند تا به چیزی بیشتر تبدیل گردند، کاربرد دارد

  • تصویر کاربر

    • علی جواهری
    • پاسخ به نظر

    شاید فارغ از آنچه تو آن را درست می پنداری، راه های دیگری نیز برای زیستن وجود دارد.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی