حال خوب احساس خوب

حال خوب احساس خوب (رشد)

(1)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
481

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب حال خوب احساس خوب

انتشارات جوانه رشد منتشر کرد:

با خواندن کتاب «حال خوب، احساس خوب» مهارت هایی را می آموزی تا بتوانی در زمان مشکلات، آرامش و اعتماد به نفست را حفظ کنی. این کتاب، روش های بسیاری برای پیدا کردن حال خوب در اختیارت قرار می دهد و یاد می گیری که ذهن و بدنت در ارتباط کاملی با یکدگیر کار می کنند - وقتی یکی از آنها چیزی را تجربه می کند، آن دیگری هم تحت تاثیر همان چیز قرار می گیرد.
همین طور، پی می بری به اینکه افکارت چه نقش مهمی در آنچه احساس می کنی، دارند. می آموزی که چطور به صدای درون خودت گوش بسپاری و به جای پیام های منفی، پیام های مثبت تری به ذهن خودت راه بدهی.
حقیقت این است که تو قدرت خیلی خاصی داری. با اینکه همیشه نمی توانی اتفاق هایی را که برای خودت و اطرافیانت رخ می دهند یا آنچه دیگران می گویند و انجام می دهند را کنترل کنی، می توانی آنچه را که خودت در زمان دشواری ها انجام می دهی، کنترل کنی. و یاد گرفتن نحوه ی صحیح برخورد با سختی ها می تواند به تو کمک کند تا درباره ی خود و دنیای خودت، احساس خوبی پیدا کنی. اگر مهارت هایی را که در این کتاب مورد بحث قرار گرفته اند به صورت کامل فرا بگیری، شانس بیشتری خواهی داشت که به اهداف زندگی خود برسی، به احساسات و نیازهای دیگران حساس باشی، در موقعیت های اجتماعی، اعتماد به نفس خود را حفظ کنی، و اینکه بعد از زمین خوردن، راحت تر از جایت بلند شوی.
آیا آماده هستی که ببینی چه قدرتی داری؟

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی