داستان های تام هنکس
تخفیف

%10

داستان های تام هنکس

(3)

480,000ریال

432,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
421

علاقه مندان به این کتاب
6

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب داستان های تام هنکس

انتشارات گل آذین منتشر کرد:

مجموعه داستان های تام هنکس بازیگر و کارگردان معروف
کتاب «داستان‌های ماشین تحریر» یا «داستان‌های تام هنکس» در سال 2017 به عنوان اولین کتاب تام هنکس چاپ شد. در تمام داستان‌های این کتاب، از ماشین تحریر نام برده شده و در برخی از آن‌ها ماشین‌های تحریر، نقش عمده‌ای دارند. هنکس در داستان‌های این کتاب از زبان و ادبیات مخصوص به خود و شوخی‌هایش بهره برده است.
این کتاب شامل هفده داستان است با عنوان های: سه هفته خسته‌کننده، شب کریسمس 1953، سفر بدون هزینه به شهر نور، شهر ما امروز با هنک فیست: فیلی در اتاق چاپ، به مریخ خوش آمدید، یک ماه در خیابان گرین، آلن بین به اضافه چهار، شهر ما امروز با هنک فیست: رها در سیب بزرگ آمریکا، چه کسی کیست؟، یک آخر هفته خاص، این‌ها تسکینی برای قلبم هستند، شهر ما امروز با هنک فیست: بازگشتن از بازگشت به گذشته، گذشته برای ما مهم است، پیش ما بمانید، برو کاستاس را ببین،‌ شهر ما امروز با هنک فیست: واعظ شما اسپرانزا، استیو وونگ فوق‌العاده است
تام هنکس در کل دوران بازیگری‌اش 6 بار نامزد جایزه اسکار شده است؛ 8 بار نامزد گلدن گلوب و 4 بار نیز نامزد جایزه بفتا شده است. دو بار برنده اسکار نقش اول مرد، 3 گلدن گلوب برای بهترین نقش اول مرد فیلم درام و یک بار هم گلدن گلوب برای نقش اول فیلم کمدی شده است.

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی