130 نکته در باب کارگردانی

(27)
نویسنده:

980,000ریال

882,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1304

علاقه مندان به این کتاب
24

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
3

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب 130 نکته در باب کارگردانی

انتشارات بیدگل منتشر کرد:

آنچه در کتاب 130نکته در باب کارگردانی می‌خوانید تجربیات ارزشمند فرانک هاوزر در طول سال‌ها فعالیت در عرصه کارگردانی تئاتر و همچنین تجربیات راسل رایش از به کار بستن موفقیت‌آمیز رهنمودهای هاوزر و بسط و گسترش آنها در این حرفه است. این کتاب از نخستین مواجهه با متن می‌آغازد و نکات پرباری درباره دریافت و تحلیل متن بیان می‌کند و در ادامه به موضوعات دیگری نظیر نخستین روخوانی، گزینش بازیگر، قوانین تمرین، میزانسن و عناصر به صحنه درآوردن و حتی خنده گرفتن از تماشاگران می‌پردازد. به عبارت دقیق‌تر، تلاش مؤلفان در کتاب حاضر این است که با بیان رهنمودهایی که به زعم خودشان رعایت برخی اختیاری و برخی دیگر الزامی است کارگردانان، خواه تازه‌کاران و خواه باتجربه‌ها، را از مسائل و مشکلات احتمالی تمامی مراحل کارگردانی تئاتر آگاه سازند و در پیشگیری از وقوع و حل آنها یاریگر آنان باشند.
این کتاب علاوه بر کارگردانان تئاتر، راهنمای گرانبهایی است برای کارگردانان سینما و تلویزیون، بازیگران، دیگر عوامل هنرهای نمایشی، هنرپژوهان و نیز تماشاگران و علاقه‌مندانی که می‌خواهند از نزدیک با چگونگی پروسه خلق نمایشی زنده آشنا شوند.
با این‌همه، آنها ادعای آن را ندازند که شخص با خواندن این کتاب بدل به کارگردانی تمام‌عیار می‌شود؛ به باور آنها خود شمای کارگردان باید تجربه کنید.

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی