30بوک
کتاب عمومی
کسب و کار و تجارت
مدیریت عمومی
صفر تا صد ساخت یک زندگی ایده آل

صفر تا صد ساخت یک زندگی ایده آل

(3)

300,000ریال

270,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
553

علاقه مندان به این کتاب
5

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب صفر تا صد ساخت یک زندگی ایده آل

انتشارات نگاه نوین منتشر کرد:

در هفت سالگی پدرم را از دست دادم. بعد از گرفتن مدرک دیپلم و پایان خدمت سربازی، در گروه صنعتی پلیمر بوشهر کار خود را شروع کردم. کار در این گروه بزرگ (برند پنبه‌ریز) از سطح پایه و با آموزش‌های فشرده در کارخانه‎‌های این گروه در شهر بوشهر و زیر نظر اساتید و مدیران مجرب و کارآموزده شروع شد و با توجه به استعدادی که از خود نشان دادم. توانستم در مدت زمان کوتاهی به سمت مدیر تولید و سپس مدیریت یکی از کارخانه‌های منصوب شوم. با توجه به احساس نیاز و تشنگی به آموختن دانش و فنون مختلف در تمام زمینه‌ها و با یادگیری مسائل مدیریتی و بازرگانی، به دفتر تهران منتقل شدم و در آن‌جا نیز با آموزش‌های مستمر و همچنین تجربه‌های عملی، پس از مدتی، مدیریت دفتر تهران را برعهده گرفتم و به سمت قائم مقامی گروه صنعتی پلیمر بوشهر منصوب شدم.
در این مدت و با طی دوره‌های فشرده و آموزش‌های مستمر توانستم مدرک فوق‌لیسانس و سپس PHD خود را در رشته‌ی مدیریت بازرگانی دریافت کنم. پس از اتمام دوره‌های درسی و تجربه‌های کاری و عملی که به‌دست آورده بودم و با توجه به علاقه‌ای که به تدریس و نوشتن کتاب داشتم، اولین کلاس آموزشی خود را در رشته‌ی مدیریت زمان و ارائه‌ی مشاورهای موفقیت و کسب‌وکار آغاز کردم.
پس از بیست سال کار مستمر در بخش‌های مختلف گروه صنعتی پلیمر بوشهر، بالاخره تصمیم گرفتم که از این گروه جدا شوم و برای خود شرکت مشاوره‌ای با نام «تصمیم فردا» برای ارائه‌ی خدمات مشاوره‌ای و موفقیت تاسیس کنم.
کتابی که می‌خوانید قرا است صفر تا صد ساخت یک زندگی ایده‌آل را به شما آموزش دهد. معتقدم مقوله‌ی مدیریت زمان را صرفا نباید به تکنیکی برای کنترل زمان زندگی روزمره فروکاست، اگر مدیریت واقعی زمان را در زندگی خود به کار ببندیم، در واقع اصلی‌ترین برنامه‌ی رسیدن به کامیابی و تحقق اهداف را در زندگی‌مان به جریان انداخته‌ایم. در این کتاب با چنین رویکردی نسبت به مدیریت زمان آشنا خواهید شد و صد البته مشخص است که در صورت کاربرد درست و مداوم محتوای آن چه نتایج درخشانی در انتظارتان است.

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی