چرایی کار

(3)
نویسنده:

429,000ریال

386,100 ریال

دفعات مشاهده کتاب
204

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب چرایی کار

انتشارات نسل نواندیش منتشر کرد:
مقصود ما از مفهوم سازمان‌های پربار، ترکیب و تکمیل بینش‌ها و پژوهش‌های حول این مفاهیم و افزودن ایده‌هایی است که باعث پیشرفت‌ هر رویکرد و تمرکز آن بر رهبران در یک محیط سازمانی می‌شود. وقتی رهبران معناساختن را در کنار درآمدزایی ترویج می‌کنند، توانمندی‌های سازمانی آسان‌تر به ارزش ماندگار منجر می‌شوند. زمانی که رهبران داستان‌های تصدیق‌کننده خلق می‌کنند، قهرمانان را می‌یابند، ارزش‌های اخلاقی و قابل اعتماد را می‌گنجانند و اصولی را توضیح می‌دهندکه به تصمیمات و امور روزمره نظم و منطق می‌بخشند، سازمان‌هایی را بنا می‌کنند که با حسی از معنا و پرباری لبریز می‌شوند.
پرباری که ما تصور می‌کنیم نه تنها وفور دارایی های ملموس(پول، شخصیت، امنیت یا جایگاه) است بلکه وفور حس ناملموسی از هدف، هویت، رشد و رفاه نیز است. شایان تاکید است که یک سازمان پربار، محیط کاری است که در آن افراد اهداف و اقداماتشان را هماهنگ می‌کنند تا معنا را برای خودشان، ارزش را برای ذی‌نفعان و امید را برای انساسیت به‌طور گسترده خلق کنند.
ما هفت پرسش را مطرح می‌کنیم تا به رهبران کمک کنیم دستورکار پرباری را ایجاد کنند_پرسش‌هایی که به رهبران کمک می‌کنند معنا بیافرینند، ارزش بیافرینند، ارزش بیفزایند، انرژی احساسی ایجاد کنند و در کار امید به وجود بیاورند
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی