30بوک
کتاب عمومی
تاریخ
نظریه و نقد
متفکران بزرگ زیبایی شناسی

متفکران بزرگ زیبایی شناسی

(18)

2,450,000ریال

2,205,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1791

علاقه مندان به این کتاب
31

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
4

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب متفکران بزرگ زیبایی شناسی

انتشارات لگا منتشر کرد:

«متفکران بزرگ زیبایی شناسی» به بیست‌ویک متفکر بزرگی می‌پردازد که فصلی یا بخشی از یک فصل به آن‌ها اختصاص داده شده است و همچنین دربرگیرنده‌ی دو مرور کلّی‌ است، یکی مرور زیبایی‌شناسی قرون وسطا (فصل سوم) و دیگری مرور تحوّلات معاصر (فصل هجدهم).
در کتاب حاضر فضایی برای برخی از چهره‌های برجسته‌ی قرن بیستم گشوده شده است که معمولاً در رده‌ی فیلسوفان تحلیلی قرار نمی‌گیرند و به حوزه‌ی «فلسفه‌ی قاره‌ای» تعلّق دارند: «مارتین هایدگر، والتر بنیامین و تئودور آدورنو». از طرف دیگر، در این مجموعه حجم قابل‌توجهی به زیبایی‌شناسی معاصر اختصاص داده شده است، یعنی به زیبایی‌شناسی بعد از 1950مربوط است که به «مونرو بیردزلی، نلسون گودمن، ریچارد ولهایم، آرتور دانتو و کندل والتون» می‌پردازند و فصلی در باب تحوّلات معاصر مکمل آن‌هاست. فصل نهایی به دیدگاه‌های شخصیت‌های مهمی چون فرانک سیبلی (1996-1932) و جورج دیکی ( -1962) پرداخته است. درعین‌حال این فصل اغلب به بحث تفصیلی در باب دیدگاه‌های برخی چهره‌های برجسته در زیبایی‌شناسی کنونی اختصاص دارد.

در کتاب حاضر از نویسندگان فصل‌ها خواسته شده که وضوح را به‌دقت و کمال بحث بیفزایند تا خوانندگانی با سطوح متفاوت آشنایی با قواعد پژوهش فلسفی بتوانند به اندیشه‌های اصلی متفکران موردبحث دست یابند. مخاطب این کتاب هم می‌تواند فردی مبتدی باشد که می‌خواهد چیزی درباره‌ی قلمرو زیبایی‌شناسی بداند و هم خواننده‌ای که آشنایی بهتری با این حوزه دارد و در پی چشم‌اندازهای بصیرت‌بخشی درباره‌ی این متفکران بزرگ است.

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی