مغز در آتش

(16)

350,000ریال

315,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
875

علاقه مندان به این کتاب
11

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مغز در آتش

انتشارات سنگ منتشر کرد:
با در دست گرفتن این کتاب، دوست دارید هرچه سریع‌تر آن را به پایان برسانید تا بقهمید سرنوشت قهرمان داستان به کجا می‌رسد. ((مغز در آتش)) داستان واقعی دختر جوانی است که پس از ابتلا به یک بیماری مرموز، به سرعت به سمت جنون می‌رود، اما در نهایت و بعد از مبارزه‌ای سخت، بیماری‌اش را شکست می‌دهد. داستان مبارزه‌ی او برای بازیابی هویت از دست رفته‌اش، حیرت انگیز و بسیار تاثیرگذار است. تا جایی که این کتاب را یکی از کتاب‌هایی می‌دانند که می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد.
ماجرا از این‌جا آغاز می‌شود که ((سوزانا کاهالان)) بیست و چهار ساله، تک و تنها روی تخت بیمارستان چشم باز می‌کند، در حالی که به تخت بسته شده است، نمی‌تواند حرکت کند، نمی‌تواند چیزی بگوید و حتی نمی‌داند چه‌طور به این‌جا آمده است.
سوزانا کمی پیش از آن، زندگی مستقلی را آغاز کرده و در روزنامه‌ی معروف نیویورک پست مشغول به کار شده بود. زندگی‌اش روال خوب و در حال پیشرفتی داشت و به نظر می‌رسید آینده‌ی خوبی خواهد داشت. اما حالا به فردی خشن و در آستانه‌ی دیوانگی کامل تبدیل شده بود... سوزانا این شرایط وحشتناک و مبهم را با کمک بی دریغ والدینش نهایتا پشت سر گذاشت و سپس ماجراهای این دوره‌ی تلخ را ابتدا در مقاله‌ای به نام ((یک ماه جنون)) و بعد در همین کتاب،شرح داد.
این داستان پایان خوشی دارد، اما توجه کنید: این کتاب به‌شدت ترسناک است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی