عشق و آدم بسیار حساس

(6)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
680

علاقه مندان به این کتاب
8

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب عشق و آدم بسیار حساس

انتشارات آشیان منتشر کرد:

آیا زود عاشقی می‌شوید اما از صمیمیت می‌ترسید؟ آیا از شنیدن "خیلی حساسی" خسته شده اید؟ آیا احترام گذاشتن به همسر کمتر حساس تان دشوار است؟ یا اصلا از عاشقی دست برداشته اید، از حساسیت زیاد خود می‌ترسید یا از زخم‌هایی که عاشق ایجاد می‌کند، احساس شرمندگی می‌کنید؟
آمارها حاکی از آن‌ها هستند که 50 درصد از طلاق‌ها به واسطه خلق و خوست و اگر شما از آن 20 درصد کسانی هستید که بسیار حساس هستند، پس ریسک تجربه‌ی ارتباط ناخوشایند برایتان بالاست. سیستم عصبی حساس‌تان روی ظرایف متمرکز شده و عمیق فکر می‌کنید، به طور بالقوه از شما زوج رمانتیکی می‌سازد. البته اگر هر دوی شما فهم بهتری از (شما) بیابید. اما بدون آگاهی، حساسیت‌تان باعث می‌شود روابط نزدیکتان دردناک و پچیده شود.
کتاب " عشق و آم بسیار حساس" که مبتنی بر پژوهش‌های فراوان الین ان . آرون در حیطه خلق و خو و صمیمیت نوشته شده است، در راستای شاد کامی و ارتباط سالم آدم‌های بسیار حساس، کمک خوبی ارائه می‌کند. کتاب حاوی مطالبی از کاهش میزان استرس گرفته تا مسائل جنسی، خودارزیابی‌ها و پژوهش اولیه در زمینه مسائل زناشویی و خلق و خوست. کتاب "عشق و آدم بسیار حساس" راهکارهای بهتری برای زندگی و عشق فراهم می‌سازد.

کتاب " عشق و آدم حساس" کمک می‌کند تا بنیان مناسب تری را برای زندگی درونی خود پی‌ریزی کنید. این شگفت انگیز و مهم به آدم‌های بسیار حساس کمک می‌کند تا صلح و رضایت را در روابط خود پی‌ریزی کنند.
رابرت جانسون، نویسنده کتاب " کار بر روی درون"
الین ان. آرون PHD، روان درمانگر، مدیر و مجری کارگاه‌ها که شخصا بسیار حساس است. نویسنده کتاب‌های " آدم بسیار حساس" و " کتاب کار برای آدم بسیار حساس" است.

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی