ساختن برای ماندن
تخفیف

%10

ساختن برای ماندن

(15)

2,990,000ریال

2,691,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1718

علاقه مندان به این کتاب
25

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ساختن برای ماندن

انتشارات هورمزد منتشر کرد:
شرکت‌های ماندگار، رهبرانی را نمی‌خواهند که دائماً ساعت را اعلام کند و همه تابع او باشند و بر اساس زمان اعلام شده‌ی او، فکر و تصمیم‌گیری و اقدام کنند؛ شرکت‌های ماندگار، رهبرانی را می‌خواهند که ساعت بسازند و آن را دراختیار کارکنان قرار دهند تا هر کسی خودش زمان را بسنجد. شرکت‌های موفق، فقط به افزایش سود فکر می‌کنند، اما شرکت‌های بزرگ و موفق و ماندگار، به مجموعه‌ای از هدف‌ها فکر می‌کنند که سود صرفاً یکی از آنهاست، اما مهم‌ترین هدف نیست…
مجموعه‌ای از افراد پرمشغله گران‌‌‌بهاترین دارایی‌‌شان، یعنی زمان را به مطالعه کتاب ساختن برای ماندن اختصاص داده‌اند؛ افراد این مجموعه عبارت‌اند از: مدیران شرکت‌‌‌ها، مجریان ارشد، کارفرمایان بلندپرواز، رهبران مؤسسه‌های غیرانتفاعی، سرمایه‌گذاران، روزنامه‌نگاران و مدیران تازه‌‌‌کار.
جیم کالینز؛ نویسنده پرفروش کتاب های نیویورک تایمز
جیم کالینز محقق و مدرس شرکت‌های بزرگ در زمینه مسائل مدیریتی است؛ مسائلی مانند چگونگی رشد شرکت‌ها، چگونگی عملکرد عالی و چگونگی تبدیل شرکت‌های ممتاز به شرکت‌های بسیار بزرگ.
افزون‌برآن، نویسنده کتاب پرفروش خوب‌ به عالی است؛ این کتاب در مجله‌های تجاری اکونومیست، فورچون، یو‌اس‌ای تودِی و هاروارد بیزنس ریویو تحسین شده است.
جری پوراس استاد دانشگاه‌ استنفورد است و در دانشکده تحصیلات تکمیلی بازرگانی این دانشگاه مباحثی مانند تغییر و رفتار سازمانی را تدریس می‌کند. او همچنین معاون اجرایی بخش آموزش و برنامه‌ریزی این دانشگاه است.
آیا کسانی وجود دارند که نتوانند شرکت آرمانی بسازند؟
افرادی که نمی‌خواهند شرکتی پایدار داشته باشند که قرن‌ها فعالیت کند.
افرادی که شرکتشان ایدئولوژی اصلی ندارد و آینده شرکت پس از مرگشان برای آن‌ها اهمیتی ندارد.
افرادی که می‌خواهند پس از تأسیس شرکت خیلی سریع به سود کلانی دست یابند و پس از مدتی بازنشست شوند.
افرادی که برای پیشرفت شرکت دست به اقدامات برانگیزاننده نمی‌زنند و به توانایی‌های فردی و ارزش‌ها و اهداف اصلی اعتقاد ندارند.
افرادی که به فکر قدرتمند مانندن شرکت در زمان خودشان و دهه‌های پس از خودشان نیستند.
آیا یافته‌های کتاب ساختن برای ماندن برای شرکت‌های غیرانتفاعی نیز مفید خواهد بود؟
یافته‌های ما را می‌توان در تمام شرکت‌ها به‌کار برد؛ گرچه شکل کاربردش می‌تواند متفاوت باشد. درواقع، دانشگاه استنفورد که سازمانی غیرانتفاعی است ما را استخدام کرده است و جری رئیس یکی از بخش‌های این دانشگاه است. براساس یافته‌های ما، مطالب این در شرکت‌های غیرانتفاعی نیز کاربرد دارد.
همچنین، ما مدیران اجرایی بسیاری را در شرکت‌های سودآور دیده‌ایم که از یافته‌های کتاب ساختن برای ماندن بهره می‌گیرند و آن را در سازمان‌های غیرانتفاعی به‌کار می‌گیرند.
دراین‌راستا، مدیرعامل یکی از شرکت‌های آرمانی به‌طور مستقیم از ایده‌های این کتاب در کلیسایش استفاده کرد. مدیری دیگر از این یافته‌ها برای اداره بیمارستان استفاده کرده است. ما حتی فکر می‌کنیم که بنیانگذاران ایالات متحده آمریکا نیز از مفاهیم شرکت‌های آرمانی استفاده کرده‌اند.
تحسین کتاب ساختن برای ماندن
دان کازاک، نشریه پالو آلتو ویکلی
«ارزش واقعی کتاب ساختن برای ماندن این است که پیش از نویسندگان این کتاب هیچ تحقیقی درمورد عوامل موفقیت شرکت‌های موفق صورت نگرفته است. در این کتاب مواردی نهفته است که حتی برتر و فراتر از نظریه‌های مدیریتی اخیر است.»
میشل پلِکیا، مجله بیزنس ماندی و روزنامه سن جوزه مرکوری
«این کتاب رساله خوبی درباره ثبات شرکت‌ها با تمرکز بر سازمان‌دهی ارزش‌ها و نیت‌هاست.»
مجله آموزش
«پس از خواندن این کتاب اطلاعات زیادی درباره مدیریت نصیب شما خواهد شد، شما می‌توانید با داشتن این آگاهی‌ها دوستان و همکاران‌تان را شگفت‌زده کنید. این کتاب را برای کسب ایده‌ها مطالعه کنید نه موارد ناچیز، در این کتاب تحلیل‌های فوق‌العاده نویسندگان سبب می‌شوند بیشتر فکر کنید؛ همچنین شما را متقاعد می‌کند تا از این ایده‌ها بیشتر در شرکت خودتان استفاده کنید.»
جیم شلر، مجله بیزینس سیتی
«ساختن برای ماندن کتابی است که بی‌درنگ تأثیر عمیق می‌گذارد. مدیرعاملان بسیار مشتاق خریدن آن هستند.
نویسندگان کتاب نکات روشنی بیان می‌کنند و با آوردن مثال‌هایی کمک می‌کنند خوانندگان مطالب را بهتر درک کنند. درس‌های این کتاب به‌طور ویژه برای مدیران، مدیرعاملان و کارآفرینان بسیار مفید است. اگر می‌خواهید شرکتی پایدار و کارآمد داشته باشید، حتماً این کتاب را بخوانید.»

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

اگر از خواندن این کتاب لذت بردید، نگاهی به کتاب علم ثروتمند شدن نیز بیاندازید.



...

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی