ارزیابی نیازها
تخفیف

%20

ارزیابی نیازها

(1)
نویسنده:

1,800,000ریال

1,440,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
86

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ارزیابی نیازها

انتشارات اندیشه احسان منتشر کرد:
در دنیای به سرعت در حال تغییر، ارائه خدمات در حوزه های اجتماعی و انسانی نیازمند بررسی های بیشتر است چرا که با خواسته ها و نیازهای بسیار گسترده و متنوع و در مقابل با منابع محدود روبرو هستیم. ارزیابی نیازها به عنوان یک مبنا و اصل محسوب می شود که می تواند به سیاستگذاران، مدیران سازمان های اجتماعی، مددکاران اجتماعی و متخصصانی که با نیازهای گوناگون مراجعان خود روبرو هستند در شناخت روند و مشکلات جدید در افق چشم انداز حرفه ای خویش کمک شایان توجهی نمایند.
کتاب حاضر، کتابی عملیاتی و کاربردی است که توسط جمعی از محققان حوزۀ اجتماعی ارائه شده است که هر یک از نویسندگان تجربه ای جامع در انجام ارزیابی های لازم در لایه های مختلف اجتماعی را دارا هستند و به صورت گام به گام به خوانندگان در فرآیند انتخاب طرح پیشنهادی صحیح، ارزیابی طرح، دقت در تجزیه و تحلیل داده ها و در آخر تهیه یک گزارش آکادمیک و علمی کمک شایان توجهی می نماید.
سیاستگذاران، مدیران، دانشجویان به ویژه دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی و همچنین مددکاران اجتماعی در حوزه هایی که نیاز به مهارت های نیازسنجی در محیط سازمانی و حرفه ای خویش دارند، این کتاب را کمک ارزشمندی خواهند یافت.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی