استادان بسیار زندگی های بسیار
تخفیف

%10

استادان بسیار زندگی های بسیار

(14)

1,245,000ریال

1,120,500 ریال

دفعات مشاهده کتاب
2574

علاقه مندان به این کتاب
19

می‌خواهند کتاب را بخوانند
3

کسانی که پیشنهاد می کنند
6

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب استادان بسیار زندگی های بسیار

انتشارات صحیح صادق منتشر کرد:
این کتاب زیبا نوشته تفکر برانگیز،مرزهای قراردادی و متداول روان درمانی را در هم می ریزد و درمانی بدیع و بسیار موثر اراده می کند.صاحب حرفه های بهداشت ذهن باید این شیوه درمانی را در جدی بگیرند.
دکتر وایس مفاهیم روان درمانی سنتی و متداول را با کشف نا خودآگاه معنوی بیمارانش ادغام می کند.دیگر نگاهم نسبت به خودم و دیگران مانند سابق نخواهد بود.
دکتر برایان وایس به عنوان یک روانپزشک سنتی،متحیر و مشکوک شد وقتی یکی از بیمارانش جراحات روانی ای مربوط به زندگی های گذشته را به یاد آورد که کلید کابوس های تکرار شوندهو حملات اضطراب او بودند.ولی هنگامی که او پیام هایی را از فضای میان زندگی ها منتقل کرد،پیام هایی حاوی راز گشایی های قابل توجهی درباره خانواده و پسر مرده دکتر وایس،شک گرایی وی محو شد.دکتر وایس توانست با استفاده از گذشته درمانی،بیمار را درمان کندو وارد مرحله جدید و پر معنا تری از حرفه خودش شود.
دکتر برایان ال.وایس فارغ التحصیل دانشگاه کلمبیا و دانشکده پزشکی ییل،هم اکنون عنوان روانپزشک ارشد رئیس مرکز پزشکی مونت سینایی در میامی است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

کتاب استادان بسیار زندگی های بسیار 

کتاب استادان بسیار زندگی های بسیار


«من می‌دانم که برای هر چیزی دلیلی وجود دارد. شاید در لحظۀ وقوع یک رویداد روشن‌بینی و بصیرت درک علت آن را نداشته باشیم اما به یاری گذشت زمان و بردباری بر ما روشن خواهد شد.»

برایان ال.وایس روانپزشک، هیپنوتراپیست و نویسندۀ آمریکایی است که کتاب استادان بسیار زندگی های بسیار را در سال 1988 منتشر کرد. کتاب استادان بسیار زندگی های بسیار در واقع کمک دکتر وایس به تحقیقات در زمینۀ فراروانشناسی و خصوصاً تجربیات پیش از تولد و پس از مرگ است. دکتر وایس در کتاب استادان بسیار زندگی های بسیار در مورد پروندۀ واقعی درمانی‌اش صحبت می‌کند. پرونده‌ای که در آن بیمارش را با هیپنوتیزم و برگرداندن به زندگی گذشته درمان کرد و این پرونده برای همیشه زندگی این روانپزشک برجسته و بیمار جوانش را تغییر داد. بیش از یک میلیون نسخه از کتاب استادن بسیار زندگی‌های بسیار در سراسر دنیا به فروش رفت.

معرفی کتاب استادان بسیار زندگی های بسیار اثر برایان ال.وایس 

کتاب استادان بسیار زندگی های بسیار اثر برایان ال.وایس با ترجمۀ زهره زاهدی پرفروش‌ترین کتاب کلاسیک نیویورک تایمز است. زمانی که یکی از بیماران دکتر وایس شروع به یادآوری آسیب‌های زندگی گذشته‌اش کرد که به نظر می‌رسید کلید کابوس‌های مکرر و حملات اضطرابی او است، دکتر وایس به عنوان یک روان‌درمانگر سنتی، شگفت‌زده و بدبین شد. با این‌حال وقتی این بیمار توانست با فضای بین زندگی ارتباط برقرار کند و شروع به افشاگری در مورد حقایق زندگی دکتر وایس و پسر مُرده‌اش کرد تردید دکتر وایس از بین رفت. او توانست این بیمار را درمان کند و وارد مرحلۀ جدید و معنادارتر حرفۀ خود شد. این کتاب یکی از متون پیشرفت در روان‌درمانی جایگزین است.

خلاصۀ کتاب

دکتر وایس اولین بار در سال 1980 با کاترین آشنا می‌شود. کاترین آن موقع بیست و هفت سال داشت و به مطب دکتر وایس مراجعه می‌کند تا اضطراب، دلهره و حملات ترسش را درمان کند. ظاهراً این علائم از کودکی گریبانگیر کاترین بوده و این اواخر بسیار شدید شده و او را روز به روز از لحاظ عاطفی ناتوان‌تر می‌کرد و او داشت هر روز بیش از پیش افسرده می‌شد. دکتر وایس که سال‌ها تحقیق و علم باعث شده بود مانند یک دانش‌پژوه و پزشک فکر کند به مدت هجده ماه با روش‌های متداول شروع به درمان کاترین کرد اما هیچ فایده‌ای نداشت. سپس از روش هیپنوتیزم استفاده کرد. حالا کاترین می‌تواند در حالت خواب مصنوعی خاطرات «زندگی‌های گذشته» را به خاطر بیاورد که ظاهراً همین مسبب علائم بیماری‌اش بود. او همچنین طی خواب مصنوعی، اطلاعاتی از جانب «منابع روحی» دریافت می‌کند و در واقع نقش کانال ارتباطی را ایفا می‌کند. دکتر وایس هیچ توضیح علمی‌ای برای این حادثه نداشت و معتقد بود شاید چیزی در او نفوذ کرده که روانکاو کارل یونگ به آن «ناخودآگاه جمعی» می‌گوید، یعنی منبعی که حاوی ادراکات، غرایز و کهن‌الگوهای نسل بشر است.

بخشی از کتاب استادان بسیار زندگی های بسیار:
«اولین باری که کاترین را دیدم لباسی به رنگ قرمز روشن پوشیده بود و در اتاق انتظار با حالتی عصبی، مجله ورق می‌زد. به وضوح از نفس افتاده بود. بیست دقیقۀ گذشته را در راهروی خارج از بخش مطب‌های روانپزشکی قدم زده بود تا بتواند خود را متقاعد کند که از آن جا نگریزد و قرارش را با من حفظ کند. به اتاق انتظار رفتم تا از او استقبال کنم، با هم دست دادیم. متوجه شدم کف دستش سرد و مرطوب است. کاترین زنی فوق‌العاده جذاب است با موهای نیمه کوتاه بور و چشمان عسلی.»

خواندن کتاب استادان بسیار زندگی های بسیار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر به کتاب‌های روانشناسی با مضمون زندگی پس از مرگ علاقه‌مند هستید،‌ حتماً تجربیات دکتر وایس را در این کتاب مطالعه نمایید.

درباره نویسنده کتاب استادن بسیار زندگی های بسیار

کتاب استادان بسیار زندگی های بسیار

برایان لزلی وایس در سال 1944 متولد شد. او روانپزشک، هیپنوتراپیست و نویسندۀ آمریکایی است که تخصصش بازگشت به زندگی گذشته است. نوشته‌هایش شامل تناسخ، بازگشت به زندگی گذشته، پیشرفت زندگی آینده و بقای روح پس از مرگ است. برایان وایس در سال 1966 از دانشگاه کلمبیا در نیویورک فارغ‌التحصیل شد و سپس در سال 1970 از دانشکدۀ پزشکی دانشگاه ییل دکترایش را دریافت کرد و بعد تحصیلاتش را در زمینۀ پزشکی داخلی در مرکز پزشکی نیویورک کامل کرد و دوباره به دانشگاه ییل برگشت تا دورۀ دستیاری رشتۀ روان‌پزشکی را بگذراند. پس از پایان این دوره او عضو هیئت علمی دانشگاه پیتسبورگ شد. دو سال بعد از آن عضو هیئت علمی دانشگاه میامی شد و به سرپرستی بخش روانشناسی درآمد. در آن‌جا روی شناسایی عمومی سوءاستفاده‌های بنیادین و روانپزشکی زیستی کار کرد و بعد از چهار سال کار در دانشگاه، استادیار روانپزشکی دانشکدۀ پزشکی شد و به سمت روانپزشکی ارشد بیمارستانی بزرگ وابسته به دانشگاه میامی درآمد. دکتر وایس تاکنون سی و هفت مقالۀ علمی منتشر کرده است. ظاهراً دکتر وایس در سال 1980 یکی از بیمارانش را هیپنوتیزم می‌کند و این بیمار دربارۀ زندگی گذشته‌اش با دکتر وایس صحبت می‌کند. دکتر وایس بعد از شنیدن حرف‌های این بیمار به زندگی‌های گذشته اعتقاد پیدا کرد و با تأیید صحت گفته‌های بیمارش و بنا به مدارک، به بقای روح بعد از مرگ معتقد شد. وایس از هیپنوتیزم برای درمان بیمارانش استفاده می‌کند. او معتقد است بسیاری از ترس‌های ما ریشه در زندگی‌های گذشته‌مان دارد. مشهورترین کتاب برایان وایس «جز عشق راهی نیست»‌ نام دارد که در سال 1997 منتشر و پرفروش‌ترین کتاب یو‌اس‌ای تودِی شد. 

واکنش ها به کتاب استادان بسیار زندگی های بسیار

ریچارد ساتفن، نویسندۀ کتاب «زندگی‌های گذشته»، «عشق‌های آینده» و «تو دوباره متولد شدی تا با هم باشیم» دربارۀ کتاب گفته است: «تاریخچۀ موردی محسورکننده که اثربخشی درمان از طریق زندگی گذشته را اثبات می‌کند. این کتاب درها را به روی بسیاری از کسانی که هرگز اعتبار تناسخ را در نظر نگرفته‌اند باز خواهد کرد.»

جوئل روبینشتاین، مربی سابق روانپزشکی در دانشکدۀ پزشکی هاروارد در مورد کتاب گفته است: «دکتر وایس مفاهیم روان درمانی سنتی و کاوش در ناخودآگاه معنوی بیمار را با هم ادغام کرده است. بعد از خواندن این کتاب دید من نسبت به خودم و دیگران به طور کامل تغییر کرد.»

اندرو ای.اسلابی، مدیر و پزشک بیمارستان فیر اوکس در مورد کتاب استادان بسیار زندگی های بسیار گفت: «کاوشی جالب، خیلی خوب نوشته شده و بسیار تفکر برانگیز است. دکتر وایس تأثیر درمان زندگی گذشته بر رفتار فعلی بیمار را بررسی کرده است. شما نمی‌توانید بدون احساس همدلی با نتایج دکتر وایس این کتاب را کنار بگذارید.»

امتیازات

کتاب استادان بسیار زندگی های بسیار از سایت آمازون امتیاز 4.7 از 5 و از سایت گودریدز امتیاز 4.2 از 5 را به دست آورده است.

تحلیل سی بوک از کتاب استادان بسیار زندگی های بسیار

خوانایی کتاب و روان بودن 
دکتر وایس در این کتاب با موضوع فراروانشناسی، از تجربیات پیش از تولد و پس از مرگ سخن گفته است و طبق گفتۀ خودش تمام وقایع کتاب از روی تجربیات خودش و حوادث واقعی نوشته شده است. 

شرایط تهیه کتاب 
می‌توانید کتاب استادان بسیار زندگی های بسیار را با تخفیف ویژه از فروشگاه اینترنتی کتاب 30بوک تهیه نمایید.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (3)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • احسان خواجوی
    • پاسخ به نظر

    حتما بخونید تا مفهوم زندگی و هر چیزی که در زندگی در جریانه رو بهتر درک کنید. کتاب در مورد تناسخ هست که به طور علمی ثابت میشه...

  • تصویر کاربر

    • مریم زیدی
    • پاسخ به نظر

    یک کتاب فوقالعاده جذاب، عالی بود لازمه دهها بار دیگه بخونمش

  • تصویر کاربر

    • ژاله داورپناه
    • پاسخ به نظر

    فقط می تونم بگم خدا رو شکر که خوندمش، تمام کتابهای ترجمه شده این نویسنده رو بعد از خوندن این کتاب خوندم. زندگی رنگ دیگه ای میگیره ، آرامش

بریده ای از کتاب (1)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • منا مختاری
    • 2

    درحالی که پاداشی در کار نیست، نه آن پاداشی که موردنظر ماست. پاداش در انجام خود آن کار است، منتها انجام بی چشمداشت، انجام بدون خودخواهی .

عیدی