دورهمی

دورهمی

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
315

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب دورهمی

انتشارات جمهوری منتشر کرد:
آن ترزا انرایت که در ایران با نام «آن انرایت» شناخت شده است نویسنده ای ایر لندی ست و «دورهمی» چهارمین رمان او محسوب میشود که سال 2007 برنده ی جایزه ی «من بوکر» شده است. از دیگر جوایزی که انرایت موفق به دریافت آن ها شده؛ می توان به جایزه ی «رونی» برای ادبیات ایرلند، سال 1991، جایزه ی «انکور» سال 2001 و بهترین رمان ایرلندی سال 2008 اشاره کرد.
«دورهمی» ماجرای سفر درونی ورونیکا، راوی داستان است که به دنبال استخراج معانی از رویدادهایی که در گذشته و حال در ایرلند و انگلستان اتفاق افتاده اند و می افتند، داستانش را روایت میکند. زمان روایت، ورونیکا 39 ساله است و از طریق کنکاش در گذشته ی خانواده ی خود می کوشد تا ریشه ی حادثه ای که برای او اتفاق افتاده پیدا کند. او حقایق تکان دهنده ای درباره ی سایر اعضای خانواده، آشکار میکند و قصد دارد آن ها را با نزدیکانش مطرح کند.
آدم ها اندکی هستند که به اما عشق می ورزند. می خواهم به دخترانم بگویم هر زمان عاشق شوید، اتفاق مهمی افتاده است، حتی در 19 سالگی؛ به خصوص در 19 سالگی، و اگر بتوانید در 19 سالگی افرادی که عاشق شان بودید را با انگشت یک دست بشمارید، که چندان میسر نیست، در چهل سالگی شاید و فقط شاید به انگشتان دیگرتان هم نیاز پیدا کنید.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی