زیزو نابغه فوتبال
تخفیف

%10

زیزو نابغه فوتبال

(5)

1,100,000ریال

990,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
481

علاقه مندان به این کتاب
12

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب زیزو نابغه فوتبال

انتشارات اندیشه کهن منتشر کرد:
بازیکن سال 2000 دیگر چیزی برای ثابت کردن نداشت. او فقط باید چند جایزه دیگر را کسب می کرد تا در جاهای خالی قفسه جوایز خود قرار دهد. او باید چند عنوان دیگر را در فهرست افتخارات خود جای می داد تا بعد ها دیگران بتوانند بر اساس این فهرست جایگاه او را نسبت به سایر ستاره های دنیای فوتبال در ادوار بعدی مشخص کنند.

زین الدّین که پدری آرام برای فرزندانش بود، بیش از هر چیز می خواست دوباره همان چهرۀ ناشناسی باشد که بعید بود دیگر چنین شانسی در زندگی سراغ او بیاید. او می دانست چه طور نه بگوید، اما با این حال موافقت کرد که یک شرکت خودرو سازی نیز از نام او برای تبلیغات استفاده کند.

در اولین روز از اولین سال از اولین قرن در هزاره جدید، در اوج توجهات، درست قبل از اخبار ساعت هشت شب، چهره او بر روی صفحۀ تلوزیون ظاهر شد. او حرفی از خودش نزد و فقط شعار تبلیغات را نشان را داد: ((مهم نیست چه می گوییم، مهم این است که چه کاری انجام می دهیم.)) منطق و عقلانیت موجود در این پیام به اندازه برند تجاری (فورد) قابل توجه بود. این شرکت یکی از رقبای شرکت (فیات) بود که بد نیست بدانید که شرکت فیات یکی از کمپانی های مرتبط با باشگاه یوونتوس می باشد! با این وجود، مدیران باشگاه مخالفتی با این کار نکردند. آن ها قصد نداشتند زیزو را کنار بگذارند، زیرا محبوبیت و شهرت او همچنان رو به افزایش بود.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی