خود برتر
تخفیف

%10

خود برتر (خودت باش فقط کمی بهتر)

(15)
نویسنده:

2,200,000ریال

1,980,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1559

علاقه مندان به این کتاب
9

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب خود برتر

انتشارات کوله پشتی منتشر کرد:
از خودتان بپرسید... آیا واقعا همان کسی هستید که دلتان میخواهد؟ آیا این زندگی همان زندگی دلخواه شماست؟ آیا هر روز خود را مطابق با خود برترتان سپری میکنید؟ چه چیزی را می توانید همین امروز تغییر دهید؟
چگونه به این پرسش ها پاسخ خواهید داد؟ به زندگی روزمره تان بیندیشید آیا در حال ارتقای زندگی تان هستید یا فقط از روی عادت آن را سپری میکنید؟ آیا روزهایتان سرشار از کار، ارتباط و فعالیت خای همسو با حقیقت درونتان هستند، یا احساس میکنید روی تردمیلی از مسئولیت های اجباری گیر افتاده اید؟ اگر آرزومند زندگی بهتری هستید، همین حالا زمانش فرا رسیده تا آرزوی خویش را به واقعیت تبدیل کنید ابزار این کار در دستان شماست تا بتوانید زندگی رضایت بخشی را در بالاترین سطح برای خود بیافرینید.
کتاب خود برتر راه رال نشانتان خواهد داد.
مایک بایر به عنوان یک راهنما توانسته زندگی هزاران رهجو را تغییر دهد. او به همه کمک کرده از ستارگان موسیقی پاپ گرفته تا مدیران شرکت ها و حتی انسان هایی مانند شما تا بعد برتر وجودشان را کشف کنند و به آزادی دست یابند. مایک از کشمکش های درونی ما آگاه است. زیرا خودش آن ها را تجربه کر ده و برآن ها غلبه کرده است. او می داند که تغییر ممکن است.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی