چگونه کمتر نگران پول باشیم
تخفیف

%10

چگونه کمتر نگران پول باشیم

(4)

560,000ریال

504,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
417

علاقه مندان به این کتاب
13

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب چگونه کمتر نگران پول باشیم

انتشارات هنوز منتشر کرد:
آیا پول می‌تواند باعث خوشبختی شما شود؟ ارتباط ما با پول ارتباطی است که تا پایان عمر با آن سروکار داریم. با این‌حال، کتاب‌ها بیشتر به یک یا دو موضوع کلیشه‌ای زیر می‌پردازند:
الف) چطور می‌توان پول بیشتری به دست آورد؟
ب) چطور می‌توان با فقر کنار آمد؟
جان آرمسترانگ عکس این مباحث را مطرح می‌کند و صرفاً در مورد خود پول حرف نمی‌زند، بلکه به این نکته می‌پردازد: ما چه ارتباطی با پول داریم، پول چطور هدایت‌مان می‌کند، و چطور ما را به وحشت می‌اندازد؟ آیا پول می‌تواند دنیا را به مکانی بهتر تبیدل کند؟ ما واقعاً چقدر پول لازم داریم؟
این کتاب با راهکارها و نگاه جدیدی شما را ترغیب می‌کند که احساس خود را نسبت به پول درک کنید و درنهایت پی ببرید که در دنیا چه چیزی برای‌تان واقعاً مهم است.
«در عصر سردرگمی‌های معنوی و علمی، طراحی و احیای دوباره‌ی کتاب‌های خود یاریگر یک نیاز ضروری است. مدرسه‌ی زندگی با مجموعه کتاب‌هایی که به مسائل مهم زندگی از جمله پول، سلامت عقل، کار، تکنولوژی و میل به تغییر جهان و تبدیل آن به جایی بهتر می‌پردازد، این تولد دوباره را اعلام می‌کند.» - آلن دوباتن، بنیان‌گذار «مدرسه‌ی زندگی»
«مدرسه‌ی زندگی راه‌هایی اساسی پیش روی ما قرار می‌دهد تا به کمک آن‌ها به گنجینه‌ی دانش انسانی دست یابیم.» - روزنامه‌ی ایندیپندنت‌آن ساندی
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی