30بوک
کتاب عمومی
طنز
داستان طنز
مشروطه از دامن طنز

مشروطه از دامن طنز

(1)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
242

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مشروطه از دامن طنز

انتشارات اطلاعات منتشر کرد:
دکتر نسترن خواجه نوری سال 1348 در خانواده ای فرهنگی زاده شد. دوران دبستان را در مدارس بین المللی انگلیسی زبان به پایان رساند و در سال 1366 موفق به اخذ دیپلم در رشته علوم تجربی گردید. در دانشگاه به تحصیل رشته مترجمی زبان پرداخت و سال 1370 درجه کارشناسی دریافت نمود. با داشتن پدری نویسنده، روزنامه نگار، شاعر و طنزپرداز، با اکثر نویسندگان و طنز پردازان وقت افتخار آشنایی پیدا کرد و به رشته روزنامه نگاری علاقه مند شد و در سال 1373 موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته روزنامه نگاری شد و در سال 1380 مدرک دکتری خود را نیز در همین رشته از دانشگاه آزاد اسلامی دریافت نمود.
وی به عنوان پژوهشگر و مترجم به مدت سه سال با مرکز تحقیقات صدا و سیما همکاری نمود. از سال 1376 به عنوان عضو هیات علمی، همکاری خود را با دانشگاه آزاد اسلامی آغاز کرد و در سال 1387 (2009) از فرصت مطالعاتی استفاده کرد و به مدت یکسال در دانشگاه یورک شهر تورنتو کانادا به مطالعه و تحقیق در خصوص رفتار رسانه ای ایرانیان مقیم تورنتو پرداخت که در مجله جهانی رسانه به چاپ رسید.
به پیشنهاد دانشگاه یورک به مدت دو سال و نیم در سنکای یورک و کینگ به تدریس مشغول گشت و در طی این دوره با شیوه های نوین تدریس و تحقیق آشنا شد و بعد از بازگشت به وطن، این تجربیات را به طور عملی در کلاس ها به کار گرفت. وی از بدو تاسیس دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، سمت مدیریت گروه (مطالعات فرهنگی و رسانه) و (فرهنگ و ارتباطات) را برعهده داشته است.
مقاله وی در ششمین جشنواره نقد کتاب تحت عنوان (توسعه از رهگذر رسانه شنیداری) به عنوان مقاله برگزیده انتخاب و وی موفق به دریافت تندیس موسسه خانه کتاب شد. وی تاکنون در نشست ها و همایش های متعددی شرکت نموده است از جمله ایراد سخنرانی به دعوت دانشگاه اسلو نروژ.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی