تجسم خلاق

(14)
نویسنده:

800,000ریال

720,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
2676

علاقه مندان به این کتاب
13

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
5

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تجسم خلاق

انتشارات روشنگران منتشر کرد: کتاب تجسم خلاق مقدمه و تمرینی برای هنر استفاده از انرژی ذهنی برای ایجاد تحول، بهبود سلامت و زیبایی و توانگری و ثروت و روابط دلخواه و برآوردن همه خواسته ها و آرزوهاست. خانم شاکتی گواین،آموزگار بلند آوازه،در اینجا تمرین ها و مراقبه ها و عبارتهای تاکیدی و فنون دیگری را ارائه میدهد که تمرین جملگی آنها آسان و عملی است.همگی نیکوئی طبیعی جز جز زندگی را برایمان به ارمغان می آورند و این امکان را به ما میدهند که موجوداتی تابناک شویم و با اندیشه ها و مفاهیم مثبت،در واقعیت نیز دگرگونیها مثبت پدید آوریم. هزاران تن از خوانندگان،پیشاپیش از این کتاب برای کش خویشتن و خودشناسی و اتصال آگاهانه با ضمیر برتر خویش و آفرینش دگرگونی های پویا در زندگی خود بهره مند شده اند. دست در دست تجسم خلاق،شما نیز بی تردید معجزه های بیشمار خواهید آفرید. فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • مهرداد جاویدان
    • پاسخ به نظر

    روش‌هایی ساده و موثر ارائه داده؛ این کتاب نکاتی داره که اگه تمرین و تکرار بشه میتونین از نظر ذهنی خودتون و شرایط زندگیتون رو تغییر بدین.

بریده ای از کتاب (1)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • مهرداد جاویدان
    • 0

    به دلیل بد‌بینی نسبت به زندگی، به طور غریزی و ندانسته منتظر کمبودها، محدودیت‌ها و مشکلات بودیم و آن‌ها را جزئی از زندگی خود تصور می‌کردیم و تا حدی نیز آن‌ها را برای خود ایجاد کرده‌ایم.

عیدی