معادله خوشبختی

(4)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
249

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب معادله خوشبختی

انتشارات نوین منتشر کرد:
(معادله خوشبختی) کتابی است از نویسنده معروف کانادایی، نیل پاسریچا، کسی که درباره او گفته شده: (دیل کارنگی پدیده قرن گذشته بود، استفان کاوی پدیده دهه گذشته، و هم اکنون نیل پاسریچا را داریم). کتاب های او از زمان انتشار تا به امروز، همواره در لیست پرفروش ترین های نیویورک تایمز قرار داشته و میلیون ها نسخه از آنها در سراسر جهان به فروش رسیده است.
فرقی نمی کند که شما یک فرد هجده ساله هستید یا هشتاد ساله، به دنبال موفقیت در کنکور هستید یا راه اندازی کسب و کاری موفق، و یا اینکه می خواهید در زندگی شخصی و روابط عاطفی تان موفق باشید، در هر صورت معادله خوشبختی کتابی است برای همه سنین و تمامی فصول زندگی؛ از جوانی تا میانسالی و پیری. با راهکارهایی ساده و فارغ از هرنوع پیچیدگی که در این کتاب ذکر شده، شما به آسانی می توانید تغییراتی را که می خواهید در زندگی تان ایجاد کنید.
رازهایی که در این کتاب آمده، همگی برگرفته از تجربیات شخصی نویسنده و زندگی واقعی خود اوست، رازهایی که بکارگیری آنها، او را به چنین موفقیت های بزرگی در سن سی و یک سالگی رسانده است.
با مطالعه این کتاب یاد می گیرید چگونه می توانید از همین لحظه خوشبخت تر باشید. بله، با اطمینان به شما می گوییم که شما هم اکنون یک بلیط دو ساعته به مقصد خوشبحتی در دست دارید!
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی