از ما بهتران

(9)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
1113

علاقه مندان به این کتاب
27

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
5

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب از ما بهتران

انتشارات نوین منتشر کرد:
مالکوم گلدول در این کتاب شگفت انگیز، ما را در سفری ذهنی به دنیای از ما بهتران می برد؛ بهترین ها و درخشان ترین ها، مشهورترین ها و موفقترین ها! او می پرسد: چه چیزی باعث موفقیت این افراد می شود؟
او معتقد است ما بیش از حد به اینکه افراد موفق چگونه هستند توجه می کنیم و توجه بسیار اندکی به این نکته داریم که آنها از کجا آمده اند؛ از چه فرهنگی، از چه خانواده ای، از چه نسلی و با چه تجارب خاصی که در طول تربیت و رشدشان کسب کرده اند.
در طول مسیر این سفر، او را به توضیح رازهای میلیونرهای حوزه برنامه نویسی و تکنولوژی و کارآفرینان موفق، چیزهایی که برای یک ورزشکار حرفه ای شدن لازم است، اینکه چرا آسیایی ها در ریاضی قویتر هستند و چیزی که گروه های برتر موسیقی را متمایز می کند، می پردازد.
از ما بهتران به صورتی روشنگرانه و سرگرم کننده، نقطه عاطفی است که همزمان شما را حیرت زده و آگاه نموده و تا مدت ها بعد (و شاید برای همیشه) ذهنتان را درگیر خود خواهد کرد.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • امیرسعید صادقی کمجانی
    • پاسخ به نظر

    یک کتاب واقعاً بی‌نظیر از مالکوم گلدول که همیشه با سبک خاص خودش، خواننده رو مجذوب تحقیقاتش می‌کنه. به همه‌ی دوستانی که دنبال فهمیدن راز موفقیت افراد بزرگ (از ما بهتران) هستند، پیشنهاد می‌کنم این کتاب عالی رو مطالعه کنند.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی