چک لیست استارتاپ

(5)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
556

علاقه مندان به این کتاب
10

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب چک لیست استارتاپ

انتشارات نوین منتشر کرد:
کارآفرین بودن یکی از بزرگترین راه ها برای ایجاد یک جان بهتر است. ساخت یک شرکت با روش درست با محصولات، ماموریت و ساختار عالی، پتانسیل انسانی را آزاد کرده و به شما امکان می دهد تا تاثیر زیادی به طور فوری و گسترده در جامعه خود داشته باشید.
این کتاب در مقابل کمکی که به شما می کند تا این کار را انجام دهید، قابل قیمت گذاری نیست. این یک راهنمای گام به گام برای گرفتن ایده و تبدیل آن به یک کسب و کار است.
این کتاب به شما در اجتناب از اشتباهات کمک می کند و شما را در زمینه کسب و کار، 1000 درصد هوشمندتر می کند . تضمین می کنم که حداقل یک فصل در این کتاب وجود داشته باشد که می تواند به طور چشمگیری مسیر موفقیت و شادی شما را تغییر دهد. نویسنده توضیح می دهد که چگونه زمانی که کسب و کار شما فقط یک ایده خام است به آن برسید، چگونه یک برنامه و طرح را توسعه دهید و محصول خود را در بازار ارزیابی کنید، چگونه و چه زمانی استعداد مناسب استخدام کنید (و مهم تر از آن، چگونه در مورد تقسیم بندی حقوق و پاداش فکر کنید)، و شما را به میان وظایف مختلف اداری می برد که می تواند خسته کننده به نظر برسد اما مانع از اشتباهات بزرگی در آیند می شود. او چگونه روبرو شدن با جمع آوری پول و سرمایه گذاران و منابع مختلف پول برای استارتاپ را مشخص می کند.
شروع یک شرکت عالی، بسیار فراتر از یک ایده عالی است. هزار چیز وجود دارد که ممکن است انجام دهید که به طور ناخواسته موفقیت شما را کاهش دهد. این کتاب به شما کمک خواهد تا برخی از مواردی را که موجب پیشرفت یا شکست شما می شوند شناسایی کنید. علاوه بر چک لیست واقعی، منابع آنلاین زیادی ارائه شده که به شما امکان می دهد تا به طور کامل در هر جنبه ای از ساختن شرکت خود آموزش ببینید.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی