کتاب نارنجی (پندارتابان)

(3)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
516

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کتاب نارنجی

انتشارات پندارتابان منتشر کرد:
اکثر کسب و کارها فکر می کنند فروشنده هایشان موجب موفقیتشان می شوند. اشتباه می کنند! و با این اشتباه میدان را برای رقیب هایشان خالی می کنند تا بازار را به تسخیر خودشان درآورند. حتما بارها این جمله را از زبان صاحبان کسب و کار شنیده ای که: (ما فروشنده به قدر کافی نداریم.) فکر نادرستی است! آنها هزاران فروشنده دارند که نامشان مشتری است.
واقعیت این است که استفاده از مشتری به عنوان فروشنده بهترین روش تبلیغ دهان به دهان و افزایش فروش است، اما متاسفانه شرکت ها خیلی کم به این مسئله بها می دهند. آن ها نمی دانند که قدرتمندترین فروشنده ی هر کسب و کاری، مشتری اوست!
وقتی صحبت های تو با مشتری تمام می شود... وقتی معامله تمام می شود... تازه مشتری شروع به حرف زدن در مورد تو می کند، و یکی از این پنج نظر را در مورت می دهد: نظری عالی، نظری خوب، هیچ نظری، نظری بد، یا نظری واقعا بد. و می دانی جالب ترین ثسمت این قاعده چیست؟ اینکه تو با حرف هایت، و با کارهایت دقیقا آنچه را که مشتری ها خواهند گفت انتخاب می کنی.
این کتاب به تو نشان می دهد چطور مشتری هایت را با خدمات خود شگفت زده کنی تا همیشه و همه جا از تو تعریف کنند و در، نهایت، تبدیل به بهترین فروشندگان تو شوند.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی