نفس عمیق

(10)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
572

علاقه مندان به این کتاب
11

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
3

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب نفس عمیق

انتشارات ثالث منتشر کرد:
نفس عمیق شبیه زندگی ماست. قهرمان های داستان مگی و آیرا هستند، زوجی میانسال و کمی خوشبخت، کمی بدبخت،پر از مشکل و دردسر و دعوا. اما در طول داستان دوباره و دوباره عشق را کشف می کنند و این کشف عشق در زندگی روزمره و در میان خاطرات و مشکلات باعث می شود در پایان رمان احساس بهتری داشته باشیم.
اما نفس عمیق اصلاً درگیر بازی های احساساتی و امیدبخشی های بیهوده نیست، در پایان نفس عمیق عشق بر نفرت غلبه نمی کند، شخصیت ها دچار تحولات ساده لوحانه نمی شوند و آنچه ادامه می یابد زندگی است و ارادۀ معطوف به بهتر شدن. مگی مادری است که نمی پذیرد کاری از دستش ساخته نیست و در هر شرایطی برای بهتر شدن زندگی اطرافیانش تلاش می کند. اشتباه می کند و افکارش گاهی خواننده را به خنده می اندازد، ولی تسلیم نمی شود.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • عصمت آشنا
    • پاسخ به نظر

    یکی از بهترین کتابهایی که تا حالا خوندم. آن تایلر علاقه خاصی به کتابششام در رستوران دلتنگی داره. اما به نظر من نفس عمیق، قشنگترین کتاب این نویسنده س.

بریده ای از کتاب (1)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • صبا شیرزادی
    • 0

    خوب باید با واقعیت روبرو می‌شد. شغل‌های بدتر از بریدن زاویه 45 درجه روی قطعات چوب براق، در دنیا کم نبودند. تازه مگی را هم داشت که مثل یک نعمت خدادادی از آسمان افتاده بود توی بغلش. دوتا بچه سالم و عادی داشت. شاید زندگی‌اش دقیقا همان چیزی نبود که در 18 سالگی تصور کرده بود، ولی زندگی چه‌کسی عین رویاهایش می‌شود؟ زندگی اغلب آد‌م‌ها همین‌طوری پیش می‌رود، مگرنه؟

عیدی