آن تابستان با مارا (کتابسرای نیک)

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
139

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب آن تابستان با مارا

کتابسرای نیک منتشر کرد:
«این داستان کل ملت الجزایر است که فرانسه به آن تجاوز کرده. ما این کشور را مستعمره کرده ایم و داریم شیرۀ جانش را می مکیم... من از فرانسوی بودنم شرمنده ام...»
«... اگر این مردان آگاهی و آزادی را برای زنان خودشان نمی خواهند، چطور می توانند آزادی خودشان را به دست آورند؟» (آن تابستان با مارا)
اختر نراقی، شاعر، نویسنده و پژوهشگر کانادایی ایرانی تبار است. او دارای دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه مک گیل است و آثار او به زبان انگلیسی نوشته شده. همۀ رمان های او به روایت اول شخص است و محور آنها تلاش راوی برای ساختن خانه ای در محیط جدید و در زمینه های فرهنگی بیگانه است.
از وی تاکنون چهار رمان منتشر شده است. نخستین رمان او خانۀ سبز در 1994 انتشار یافت و نامزد دریافت کیواسپل هیو مک لنان برای جایزۀ داستانی سال 1995 شد. دومین رمان او پرده های آبی در 1999 منتشر شد. رمان آن تابستان با مارا سومین رمان اوست که به سال 2004 منتشر شده و تحسین منتقدان را برانگیخته است.
آخرین رمان او، در قطاری به سوی روستای من (2011)، داستانی عاشقانه است. در هر چهار رمان وی، راوی-قهرمان داستان دوره های مختلف زندگیش را، از سال های کودکی در ایران تا آغاز دوران نوجوانی و سالمندی در کشورهای دیگر، روایت کرده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی